speciale bits voor slagschroevendraaier

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Ik gebruik eigenlijk maar 2 bits, Torx T20 en pz2. Heb van allebei een doosje van 25 van Metabo voor afgerond niks. Als ik er eens een laat vallen is dat geen ramp, en ik raak er ook nog wel eens een kwijt in een broek- of jaszak.

Heb nog geen verschil gemerkt qua slijtage of gebruiksgemak in een accu schroef boormachine en de slagschroef machine. Ben wel super impressed met de slagschroef machine, lichter, geen moeite met schroeven, schroefkop breekt minder snel af, en zoals boven al genoemd, veel vriendelijker voor de polsen. De herrie is een nadeel, maar ik heb meestal toch al gehoorbescherming op tijdens het werk dus stoort me nauwelijks.
 

TonP

Actieve deelnemer
31 mei 2020
358
134
Slagschroevendraaiers zijn geweldig totdat het topje van je bithouder afbreekt en in de machine zit.
Hoe krijg je die er ooit weer uit….
 

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Zwaarder magneet lennen van een magneet visser
Heb een magneet van 310 kilo trek kracht die trekt hem er wel uit als het geen rvs is
 
  • Leuk
Waarderingen: TonP

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.