Snooker keu deel 2

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Ik zie dit topic voor het eerst, en het enige wat ik kan zeggen is: Wat een kunststukjes en wat een vakmanschap! Als ik een pet op had, zou ik 'm voor je afnemen! :)
 

Bungdacue

Actieve deelnemer
29 dec 2011
169
1
Hier nog eentje die bij onze Nederlandse buren toch al een paar titels binnen haalde.
Rozenwood met een mooie diep rode orange kleur.
193 1.jpg

193 3.jpg

193 4.jpg
Zwarte fineer als tussenlaag, de zwarte lijnen mochten hier ook niet zichtbaar doorlopen tot aan de onderkant.
193 5.jpg
Plaatje met logo, serie nummer en personalisatie wordt ook door mij zelf gemaakt en gegraveerd.
Groeten
Daniel
 
Laatst bewerkt:

Bungdacue

Actieve deelnemer
29 dec 2011
169
1
Deze wou ik hier nog met jullie delen.
Persoonlijk vind ik de combinatie , van Snake wood met gevlamde witte maple en ebben hout, toch wel zeer geslaagd.
De snake wood heeft een zeer mooie tekening maar is uiteraard zeer hard om te verwerken.
De gevlamde witte maple is ook een zeer mooie partij die ik dank zij Rick kon bemachtigen.
Deze beide houtsoorten combineren goed samen met het ebbenhout maar ook door het kleuren contrast en de tekening die zij hebben.
Deze keu heb ik ook voor mijzelf gemaakt omwille van de kostprijs maar ook voor het werk om dit resultaat te krijgen.
Groeten
Daniel

230 3.jpg

230 5.jpg

230 7.jpg

230 9.jpg

230 11.jpg
 
Laatst bewerkt:

Bungdacue

Actieve deelnemer
29 dec 2011
169
1
Ik zou wel wekelijks een foto kunnen posten maar probeer een beetje een selectie te maken van de verschillende houtsoorten.
Deze vind ik uitermate mooi hout en ook een beetje omdat het die van mij is ;)
Bedankt voor de reactie.
Daniel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.