Sculpfun S30 Pro Max ervaringen

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
308
Rosmalen
Bij de Arnhemse fijnhouthandel al eens een fineerpakket gekocht, met het idee om eens te kijken of marquetry/ inlegwerk wil lukken, zonder al te veel gedoe met compensatie van snijvoegen, en dat lukt:
20240309_183227.jpg
Snel probeersel, al een tijd geleden bladeren van de ginkgo's uit de voortuin gescand en omgezet tot snijcontouren, nu een motiefje van 100x100mm van gemaakt en uit de verschillende stukjes fineer gesneden.
Gaat eigenlijk wel prima, als het in de richting van 1mm komt dan verbrandt het wel.
Op een stukje multiplex gelijmd.
Lijkt me wel leuk om een keer een arts&crafts paneel te maken voor een deurtje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Clements, Kor en FredR

Clements

Actieve deelnemer
11 okt 2014
194
18
Dordrecht
Www.the-woodpecker.nl
Leuk gedaan. Ik heb sinds kort de kleine broer hiervan De S9. Dezelfde doos erom heen :LOL:
ben alleen nog op zoek naar betrouwbare brillen. Via Amazon bij laserlands wat besteld maar die geven mij niet echt vertrouwen
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
308
Rosmalen
Bril staat inderdaad ook nog op het lijstje, het enige echt betrouwbare is een profi shop in NL, maar daar hebben ze dan weer heel veel keuze dat je niet weet wat te kiezen (en voor 200 euro koop je er 1 niet een paar om te proberen).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.