Schuifdeur maken

ed bever

Actieve deelnemer
14 aug 2012
188
0
bakel
Janoel is het geen optie om een schuifdeuren van b.v. storemax of cando te nemen, deze deuren blijven recht ook al zit er een spiegel op en is ook een eiken print verkrijgbaar. En ander voordeel vindt ik persoonlijk dat de deur onder op de grondt loopt, zodat de deur niet zo zwiept bij het bewegen maar zeer soepel loopt en blijft lopen. Jandoel het is maar een idee,en een kwestie van smaak. In eerder geval veel plezier met je project.


groetjes marc
 

PBT

Actieve deelnemer
Ed bever: het probleem met schuifdeuren die over de grond lopen is als de rail niet 200% waterpas geplaatst is de deuren alle kanten op gaan. Zelf vind ik een hangende rail aan het plafond een stuk makkelijker omdat dit makkelijker waterpas te stellen is, de rail werk je naderhand weg met een strook multiplex, mdf of wat dan ook.
 

janoel

Actieve deelnemer
3 dec 2011
33
0
Janoel is het geen optie om een schuifdeuren van b.v. storemax of cando te nemen, deze deuren blijven recht ook al zit er een spiegel op en is ook een eiken print verkrijgbaar. En ander voordeel vindt ik persoonlijk dat de deur onder op de grondt loopt, zodat de deur niet zo zwiept bij het bewegen maar zeer soepel loopt en blijft lopen. Jandoel het is maar een idee,en een kwestie van smaak. In eerder geval veel plezier met je project.


groetjes marc

Ed bever, mijn ontwerp was zo strak mogelijk => geen alu profielen of dergelijke, enkel vol gelamineerde hangende platen => mooier en strakker kan je niet gaan.

mvg
 

ed bever

Actieve deelnemer
14 aug 2012
188
0
bakel
Oke janoel als je voor een strak ontwerp gaat begrijp ik het, en is mijn voorstel inderdaad geen optie voor jou.
Veel plezier met je klus.


groetjes marc
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.