is het bericht van remcotd ongewenste reclame of spam ?
mogelijks zie ik iets over het hoofd
voorlopig ken ik deze redenen om dit niet als dusdanig te beschouwen
1) remcotd is op een redelijk oud draadje gestoten en heeft daarop gereageerd, maar regelmatig zie ik hier reacties op draadjes die 1 of zelfs meer jaren oud zijn
2) remcotd reageert specifiek op de inhoud van een draadje - de spam die ik tot nu toe op woodworking vond, ging altijd over een heel algemeen onderwerp dat niets met hout te maken had - het waren dikwijls aparte topics - stond de spam in een reeds bestaand topic, dan had die geen verband met het onderwerp van het topic
3) remcotd was - veronderstel ik - op zoek naar een bepaald type schroeven, heeft die gevonden waar ik ze besteld heeft, en heeft ons uit dankbaarheid laten weten dat ze nu in prijs verlaagd zijn - daartoe is hij van 'passieve' lezer actief lid geworden
4) remcotd heeft enkel vermeld dat de prijs verlaagd was - had hij spam willen spuien dat had hij ten minste toch de oude + nieuwe prijs vermeld - maar hij is heel discreet gebleven
5) er zijn heel wat draadjes waarin we expliciet prijzen vermelden + url's plaatsen - hoe zouden we anders kunnen vergelijken ? zitten die draadjes dan vol spam ?
@remcotd
nogmaals bedankt, man
het pilsje of de duvel staan al koud !