Nadat we een weekje op vakantie waren geweest kwam de buurman vertellen dat op de daken van mijn garage en die van de buurvrouw iets van 10cm water stond doordat de pijp vol leek te zitten. Dus gisteren een half uur staan proberen om de pijp los te krijgen en uiteindelijk de zaag gepakt en de pijp losgezaagd. Het heeft vervolgens een half uurtje geduurd voordat het dak weer droog was
Ik ben vanochtend weer naar werk vertrokken en kan het probleem pas na vrijdag weer aanpakken.... Mijn partner wil wel graag de buurvrouw vertellen wat nu gaat gebeuren....
Maar nu de vraag, wat is de beste manier om zowel beneden een bladafscheider te plaatsen als bovenin de pijp weer te verbinden? Aan de boven- en onderzijde heb je natuurlijke je vaste punten. De bestaande pijp heb ik net onder de 2e 45 graden bocht afgezaagd en de regenpijp zat daar nog maar een 1-2cm in.
Ik zat te denken een soort schuifmof aan de bovenkant te verlijmen, maar kon zo snel niets vinden. Iemand nog ideeen en tips?
Maar nu de vraag, wat is de beste manier om zowel beneden een bladafscheider te plaatsen als bovenin de pijp weer te verbinden? Aan de boven- en onderzijde heb je natuurlijke je vaste punten. De bestaande pijp heb ik net onder de 2e 45 graden bocht afgezaagd en de regenpijp zat daar nog maar een 1-2cm in.
Ik zat te denken een soort schuifmof aan de bovenkant te verlijmen, maar kon zo snel niets vinden. Iemand nog ideeen en tips?