Record power pt 107

Dirkie

Actieve deelnemer
17 apr 2011
104
123
Aerdenhout
Bij Felder in Barneveld hebben ze een A3-31 in de showroom staan die aangesloten is en dus werkend te zien is. Waarschuwing: wordt je erg hebberig van, er staat er nu eentje in de kelder hier. Topding vind ik. Mijn vorige VVDB was een oude Kity. Werkte ook prima, maar dit is echt een wereld van verschil.
 
  • Leuk
Waarderingen: twdi

the duke

Actieve deelnemer
11 jan 2020
144
34
Groningen, stad
Het is een axminster aw 2260 geworden, vandaag geleverd, nog even inpassen in de mancave. Al even een paar eiken planken gedaan, wat mooi, geweldig. Bedankt voor de adviezen
 

Han1990

Nieuw lid
30 dec 2023
4
1
Geldrop
Het is een axminster aw 2260 geworden, vandaag geleverd, nog even inpassen in de mancave. Al even een paar eiken planken gedaan, wat mooi, geweldig. Bedankt voor de adviezen
Ben nu wel benieuwd hoe hij bevalt 😁! Ik sta voor het zelfde dilemma, Record Power PT107 of de Hammer A2 of axminster. De Record Power PT is ook upgradable met een spiral cutter.

Ik nijg een beetje naar de Hammer A2 simpel weg omdat de service zo goed is, maar hij is wel de zelfde prijs als de PT107 en 300 watt minder en niet upgradable met een andere cutter in de toekomst.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.