dank voor de linkProxxon DH 40 vandiktebank - Baptist
Kleine vandiktebank met een opening van 40 x 80 mm. De Proxxon vandiktebank is voorzien van een constructie uit aluminium persgietwerk met uitgekiende passbaptist.nl
579 euro voor 80 mm breed en 40 mm dik !dank voor de link
altijd handig dat wie - niet jij - een vraag stelt, ons in staat stelt om info in de rand te overlopen
dank zij de aanvulling door @thomasz beschouw ik die proxon-vvd op basis van de technische maximale bewerkingsmogelijkheden eerder als een apparaat om grote lucifers te makenHeeft iemand ervaring met de Proxon Vlakbank en/of vandiktebank
heb je een
heb je een link ?
Wim,Wat verwacht je ervan Nico. Ik heb er lang geleden enkele verkocht voor modelbouwwerk.
Ik vind het niet netjes van wat je doet, je kaapt voor de tweede keer het onderwep van Nico. Het was beter geweest als je het als nieuwe eigen vraag had op gestart.Inmiddels ben ik ook voor een kleine freestafel aan het kijken. Bij Proxxon hebben ze dan de FF230 (met kruistafel, maar nog zonder fijnsafstelling hoogte, 775 via Amazon.de) of de PF230 (die op de PD230 of PD250 draaibank kan worden gemonteerd. Ik begrijp dat de FF230 de betere keuze is. omdat daar de KT230 kruistafel bij zit die erg
Wellicht dat een beheerder de draadjes kan splitsen? @baasIk vind het niet netjes van wat je doet, je kaapt voor de tweede keer het onderwep van Nico. Het was beter geweest als je het als nieuwe eigen vraag had op gestart.
M.vr.gr. Jan
Sorry Jan, ik heb kennelijk nog niet zo'n kijk op wat wel/niet in een draadje aan de orde kan worden gesteld. De titel "Proxxon" ipv "Proxxon Vlak/Vandikte-bank" of "Proxxo DH40/AH80" suggereert voor mijn gevoel dat het hier over allerlei Proxxon dingetjes zou mogen gaan. En jij begon zelf in jouwpost ook over draaibankjes. Misschien ben ik daar ook door op het verkeerde been gezet.Ik vind het niet netjes van wat je doet, je kaapt voor de tweede keer het onderwep van Nico. Het was beter geweest als je het als nieuwe eigen vraag had op gestart.
M.vr.gr. Jan