problemen Jet stoffilter

JanAnton

Actieve deelnemer
13 mrt 2013
238
6
Groningen
De condensatoren op de printplaat zijn van de snelheidsregeling, die op de motor voor de draairichting.
Ah, dat zou ik inderdaad die op de printplaat moeten hebben. Het probleem is ook langzaamaan ontstaan, over de loop van een jaar of zo. Hij ging steeds langzamer lopen. Ik dacht eerst dat er teveel stof in bleef hangen of zo, maar dat is helemaal niet het geval.

In ieder geval is er nu nog iets mis: de motor loopt nu (na het bekijken van de printplaat) helemaal niet meer, ook geen brom. Ik zal alle connectortjes e.d. nog eens langslopen.
 

JanAnton

Actieve deelnemer
13 mrt 2013
238
6
Groningen
Ah, dat zou ik inderdaad die op de printplaat moeten hebben. Het probleem is ook langzaamaan ontstaan, over de loop van een jaar of zo. Hij ging steeds langzamer lopen. Ik dacht eerst dat er teveel stof in bleef hangen of zo, maar dat is helemaal niet het geval.

In ieder geval is er nu nog iets mis: de motor loopt nu (na het bekijken van de printplaat) helemaal niet meer, ook geen brom. Ik zal alle connectortjes e.d. nog eens langslopen.
Even een update, ik ben terug bij af en dat is juist goed😀. Er zit nu weer een beetje leven in, net als in het filmpje. Er zat een stekker los. Morgen komt de multimeter en dan zal ik de condensatoren doormeten.

Allen hartelijk dank voor het meedenken!
 
  • Leuk
Waarderingen: bruine_beer

JanAnton

Actieve deelnemer
13 mrt 2013
238
6
Groningen
Hij doet het weer! De condensator op de motor bleek oké maar eentje op de printplaat niet. Het was dezelfde als benchworks in zijn filmpje had vervangen. Nogmaals hartelijk dank voor alle input!
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap, bruine_beer en Kor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.