Presch combinatiehaak

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.143
72
Mesa, CO
shinglemaker.wordpress.com
Net zoals ‘combinatie haak” is ‘ijzerboer’ vatbaar voor verschillende interpretaties. Ik vind als een gereedschap, machine of wat dan ook het word ‘combinatie’ heeft in zijn benaming moet je opletten. Iets wat beweerde alles te doen doet niks goed.

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.143
72
Mesa, CO
shinglemaker.wordpress.com
Gelukkig heb ik nu werk die zo zwaar is dat ik de middag moeten nemen om te herstellen en kan aan dit onderwerp een paar minuten besteden. We kunnen zo doorgaan, punt, contra-punt enzovoorts enzovoorts maar eigenlijk is het een question van subjectiviteit want in de omschrijving van original patent staat er niks in over de naald of toepassing daarvan die ik tot nu toe heeft kunnen vinden. Dus ik zou zeggen een mooi geval voor een beetje onwetenschappelijk empirisch denken toe te passen. Probeer het zoals ik het voorstellen en beslis zelf of het is de afschrijf functie of het instel functie die lijkt waarschijnlijker als de bedoeling en ook welke van de twee een beetje krediet aan de bedenker geeft.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.