Wij dachten ruim een jaar geleden een nieuwe tafel te kopen. gemaakt door een lokale houtbewerker. wat ik niet wist is dat populier zo zacht is, dat er maar iets hoeft te gebeuren en je er een deuk in hebt. Gevolg is dat de tafel nu vol deuken zit, met een paar grote/diepe. Ik heb toen al eens geklaagd omdat ik dacht dat de lak die erop zat wel wat betere bescherming kon bieden. Hij heeft hem toen weer vlak geschaafd en opnieuw behandeld, maar de beschadigingen zijn er weer.
Ik heb zelf geen machines om de tafel vlak te maken, en lokaal heb ik timmermannen al eens benaderd maar niemand lijkt dat te willen of kunnen.
Online zie ik wel eens van die laminaat/hout reparatie setjes, waarbij je was smelt in de beschadiging maar helemaal mooi word dat vast ook niet.
Hebben jullie wat tips wat ik kan gaan doen?

Ik heb zelf geen machines om de tafel vlak te maken, en lokaal heb ik timmermannen al eens benaderd maar niemand lijkt dat te willen of kunnen.
Online zie ik wel eens van die laminaat/hout reparatie setjes, waarbij je was smelt in de beschadiging maar helemaal mooi word dat vast ook niet.
Hebben jullie wat tips wat ik kan gaan doen?