Paul (Beqwaam) huurt een ruimte binnen Nijhof Baarn, maar is verder geheel onafhankelijk. Maar los van hoe de webshop eruit ziet: prima vent en betrouwbaar adres.Kreg-shop is een onderdeel van beqwaam is een onderdeel van Nijhof Baarn. Ik denk dat het dus wel betrouwbaar is... (Nijhof Baarn is een hele grote 'luxe bouwmarkt'/doe het zelfzaak/lifestyle winkel, en draait (zo te zien althans) al jaren prima. Ik kom er zelf regelmatig.
Jullie hebben me overtuigt.
ik heb er ook maar 1 besteld. Leuk sint kado dacht ik.
alleen moet ik mijn vrouw nog vertellen dat ik weer iets gekocht heb![]()
Dan ben je ook een aardig eindje uit de buurt van Sland...Paul (Beqwaam) is zeker zeer betrouwbaar, ik kom er regelmatig voor mijn schroeven en een gezellig gesprek.
Ik gebruik het Kreg pockethole systeem al jaren en ik ben er zeer tevreden over. Met de vierkante schroefbit is redelijk te werken, beter dan een kruiskop maar lang niet zo goed als een torxkop.
Toen ik het K4 systeem kocht had ik al de Junior versie in gebruik. Dat beviel me zo goed dat ik al snel op de K4 over ging. Om ook met grotere delen makkelijk te kunnen werken heb ik een montageplaat gemaakt met wat steuntjes.
Bekijk bijlage 55608
Een stofafzuiging is onontbeerlijk, het houdt je mal en de plaats waar je het hout in de mal plaatst goed schoon.
De bediening achter is soms wel even lastig maar niet in die mate dat ik er ook nog een K5 systeem bij ga aanschaffen.