Pockethole systeem

mcbons

Actieve deelnemer
8 sep 2015
251
4
Landgraaf
ik mis de torx bit set, de afstands blok en de instelblok. doos was open geweest zo te zien.

ik heb een mail gestuurd en er is gisteren vrij vlug al gereageerd. ze gaan de onderdelen na sturen. kortom aftersale is goed te noemen.

ik zie wel in het blok waar de boor door gaat in het metaal braampjes zitten, maar die ga ik zelf glad maken en verwacht daar geen problemen mee.
 

BasRonin

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
330
11
Die braampjes zitten er zo.. aangezien als je een keer per ongeluk de verkeerde dikte instelt met de boor verkeerd ingesteld je een stukje in het plastic gaat. Maakt niks uit overigens.
 

Farends

Actieve deelnemer
12 okt 2015
121
0
Kan iemand die ze beiden heeft / of heeft gehad aangeven welk model nu het meest makkelijk en voordelig is. Dit voor iemand die hem zo af en toe gebruikt?

Waar is deze dan het beste/goedkoopst te halen?

Is het nog aangeraden om de verbinding tevens te lijmen?
 

mcbons

Actieve deelnemer
8 sep 2015
251
4
Landgraaf
Vandaag is alles keurig nageleverd wat ik miste. Dit alles is zeer snel en keurig afgehandeld.

super service
 

BasRonin

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
330
11
Ik ken de andere systemen niet, maar de kreg k5 schijnt gewoon de beste te zijn. Maar ook duur. Op kreg-shop.nl het goedkoopst voor 140 ofzo inclusief extra torx bitten en torx shroeven, wat de anderen volgens mij ook niet hebben.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.770
740
Enschede, Twente
Voor incidenteel gebruik kun je net zo goed een van die losse elementen kopen die je dan met een klem vastzet. Die dingen zijn ook handig als je in een bestaande situatie wat wilt repareren.
 

Farends

Actieve deelnemer
12 okt 2015
121
0
Dank voor de voorbeelden en tips, maar lijmen jullie de verbinding ook nog?
Zal dit heel veel toevoegen?
 

geneyn

Actieve deelnemer
5 mrt 2015
119
0
Brugge, BE
Geef zwarte Piet de schuld, die heeft het de laatste tijd toch al gedaan, kan dat cadeau van jou wel bij.:D

Groet Pel.

Bedoel je niet "roetpiet" ???

We mogen silvana of hoe het ze ook alweer toch niet kwaad maken...

Heb de t track van kregshop.nl besteld en zeer tevreden over snelheid etc. ms volgt er ooit nog en kregen jig
 

BasRonin

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
330
11
@geneyn het is een superding maar ik heb zeker 2m nodig, ik denk dat ik toch voor een track van baptist of INCRA ga, en dan zelf een stopblok maak.
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
@geneyn het is een superding maar ik heb zeker 2m nodig, ik denk dat ik toch voor een track van baptist of INCRA ga, en dan zelf een stopblok maak.

Ik kan de tracks van babtist aanbevelen, scheelt best wat eurotjes, zie mijn draadje "van boeren schuur tot werkplaats", daar heb ik ze ingebouwd in het zaagstation, deze tracks zijn zeer stevig en al voorgeboord wat ook niet altijd zo is.
 

BasRonin

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
330
11
Ik had je topic gezien, ik heb een soortgelijk zaagstation als jij hebt gebouwd, had een u profiel gekocht bij hornbach maar realiseerde me dat dit drama is om iets op te laten geleiden. @Skybiker jij hebt mdf gebruikt als je geleider he?
 

Farends

Actieve deelnemer
12 okt 2015
121
0
Ik weet niet waar ik het heb gezien.. Maar ik zag ergens een soort van boor om zelf je eigen pluggen te maken van het zelfde hout.

Weet iemand wat ik bedoel en waar dit te vinden is?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.