Parkside Performance excenter met werkstand!! Rotex dus!

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.330
366
Goeree-Overflakkee
Logisch dat ie na een half uurtje werken niet overdreven warm is. Benieuwd of dit ook is als je hem veel langer gebruikt. Dat is nou net het manco van veel goedkope machines. Ze zouden dit in de gebruiksaanwijzing moeten zetten.

pietjeekes

Actieve deelnemer
1 mei 2016
143
12
Berlaar-Heikant BE
Logisch dat ie na een half uurtje werken niet overdreven warm is. Benieuwd of dit ook is als je hem veel langer gebruikt. Dat is nou net het manco van veel goedkope machines. Ze zouden dit in de gebruiksaanwijzing moeten zetten.
voorlopig nog geen problemen mee. toch al langer dan een half uur gebruikt. moet wel zeggen dat ik dit niet in een professioneel verband gebruik maar enkel hobbymatig

Afgezaagd

Actieve deelnemer
21 mrt 2023
69
20
Alkmaar
De mijne werkt nog steeds.
Type A1.

Ja. Hij wordt nog steeds warm.
Dat is zeker iets om rekening mee te houden.
Ik had verwacht dat hij de geest zou geven na een eiken houten vloertje van 9m2 met flink hoogte verschil.
Dus ik had al een vervanger in huis gehaald zodat ik wel door kon met het werk.

Maar het malle ding blijft maar draaien!

• Leuk
Waarderingen: AvdLinden en pietjeekes

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
555
250
Noardeast-Fryslân
Ik heb in februari het B2 model gekocht. Die deed het prima, totdat hij een paar keer uit zichzelf uit de rotex-stand schoot. Alleen ging dat zo geleidelijk dat ik het pas door had toen ik een geluid hoorde van lagere waar wat mis mee was. Uiteindelijk deed hij het niet meer in de rotex-stand maar nog wel in de excenter-stand. Na melding bij lidl en grizzly met, naast omschrijving van de klacht, en filmpje van het euvel heb ik een vervangende gekregen. Die het vervolgens weer uitstekend doet.
Apart is dat ik er wel een nieuw snoer en extra handvat bij kreeg maar niet het plastic grijze bescherm dingetje (even op gezicht: de rand bescherming). Maar ik klaag niet: ging er van uit dat alleen de schuurmachine gerepareerd of vervangen zou worden. Liever nog alleen gerepareerd maar goed: nu heb ik een reserve motor voor na de garantie termijn 😁.

• Leuk
Waarderingen: Roel22

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.