Vandaag de parkside accufrees binnen gekregen!!
Gelijk maar gebruikt ben kastjes uit populieren plex aan het maken.
De machine word heel compleet geleverd met een freesset (8mm schacht) een 6 en 8 mm verloop, accu (2ah) Een snellader en een parallel geleider. Instellen is super makkelijk draaiknop los, drukknop indrukken en je kunt grof de diepte instellen en met de draaimoer op de freeszool kun je de diepte heel fijn instellen

Hier gemonteerd met een 4 ah accu

De freesset ziet er degelijk uit

De frees ziet er een beetje apart uit maar houd zeer goed vast.
Erg goed ergonomisch ontworpen

Ook met 1hand goed te beheersen.
heb nu een half dagje met deze machine gewerkt en ik moet zeggen de frees houd zich goed.
Conclusie prijs kwaliteit zeer goed. Voor die 50 euro valt de concurrentie weg. Als tweede frees of als eerste frees je hebt er geen miskoop aan.
De machine is uitstekend geschikt voor kant werkzaamheden.
Groeven heb ik nog niet met deze machine gefreesd.
De frees heeft een byzonder laag geluids niveau.
Heb tegelijkertijd ook de 125 excenter binnen gekregen daar ga ik morgen meespelen! De kastjes moeten natuurlijk fijn geschuurd worden. Plaats dan ook een korte review .
Groetnis, Roeland
Gelijk maar gebruikt ben kastjes uit populieren plex aan het maken.
De machine word heel compleet geleverd met een freesset (8mm schacht) een 6 en 8 mm verloop, accu (2ah) Een snellader en een parallel geleider. Instellen is super makkelijk draaiknop los, drukknop indrukken en je kunt grof de diepte instellen en met de draaimoer op de freeszool kun je de diepte heel fijn instellen

Hier gemonteerd met een 4 ah accu

De freesset ziet er degelijk uit

De frees ziet er een beetje apart uit maar houd zeer goed vast.
Erg goed ergonomisch ontworpen

Ook met 1hand goed te beheersen.
heb nu een half dagje met deze machine gewerkt en ik moet zeggen de frees houd zich goed.
Conclusie prijs kwaliteit zeer goed. Voor die 50 euro valt de concurrentie weg. Als tweede frees of als eerste frees je hebt er geen miskoop aan.
De machine is uitstekend geschikt voor kant werkzaamheden.
Groeven heb ik nog niet met deze machine gefreesd.
De frees heeft een byzonder laag geluids niveau.
Heb tegelijkertijd ook de 125 excenter binnen gekregen daar ga ik morgen meespelen! De kastjes moeten natuurlijk fijn geschuurd worden. Plaats dan ook een korte review .
Groetnis, Roeland