Parkside accu bovenfrees

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
817
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Vandaag de parkside accufrees binnen gekregen!!
Gelijk maar gebruikt ben kastjes uit populieren plex aan het maken.
De machine word heel compleet geleverd met een freesset (8mm schacht) een 6 en 8 mm verloop, accu (2ah) Een snellader en een parallel geleider. Instellen is super makkelijk draaiknop los, drukknop indrukken en je kunt grof de diepte instellen en met de draaimoer op de freeszool kun je de diepte heel fijn instellen
9BFA51F9-5CC4-4C3B-8E16-4C595D697085.jpeg
Hier gemonteerd met een 4 ah accu
DEDF75D0-C47A-4B21-9AD8-B546469FE408.jpeg
De freesset ziet er degelijk uit
7748DB1D-38EE-48AE-80AE-8E4D75DDDAAF.jpeg
De frees ziet er een beetje apart uit maar houd zeer goed vast.
Erg goed ergonomisch ontworpen
D2A44ACB-162F-4E81-9745-A34603E6A234.jpeg

Ook met 1hand goed te beheersen.
heb nu een half dagje met deze machine gewerkt en ik moet zeggen de frees houd zich goed.
Conclusie prijs kwaliteit zeer goed. Voor die 50 euro valt de concurrentie weg. Als tweede frees of als eerste frees je hebt er geen miskoop aan.
De machine is uitstekend geschikt voor kant werkzaamheden.
Groeven heb ik nog niet met deze machine gefreesd.
De frees heeft een byzonder laag geluids niveau.


Heb tegelijkertijd ook de 125 excenter binnen gekregen daar ga ik morgen meespelen! De kastjes moeten natuurlijk fijn geschuurd worden. Plaats dan ook een korte review .
Groetnis, Roeland
 
  • Geweldig
Waarderingen: The Boktor

bakkiet

Actieve deelnemer
25 aug 2018
90
22
Dordrecht
Interessant! Dank inderdaad. Ben benieuwd naar je verdere vorderingen en ervaringen.

@Elio, Parkside kan je voornamelijk kopen in de online shop van de lidl (Lidlshop)
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Netjes vriend, ik wist dat een goede koop was, de mijne heb ik al binnen, maar moet nog uitgepakt worden.

Mooie review.

Gr je vriend Danny
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.