Oude drukregelaar waterleiding na hoofdkraan

ccrider

Actieve deelnemer
24 jan 2011
178
17
Beusichem (Betuwe)
Als dat al zo is is dat niet aan mijn zijde. Op mijn foto zie je de meter en de hoofdkraan direct rechts van de regelaar zitten. Dus het waterbedrijf is nu aan zet
Ik heb jaren een defecte watermeter gehad. Die kwamen ze niet vervangen want ik zou "binnenkort" toch een nieuwe krijgen en installateurs waren schaars. Dat heeft drie jaar geduurd waarin ik een geschat verbruik betaalde. (wat aanzienlijk lager was dan het werkelijke verbruik, dus ik heb niet geklaagd.). Maar ik wilde uiteindelijk mijn huis verkopen en dus afleveren met een werkende watermeter. De tip die ik kreeg van de klantenservice: "Meld een storing ipv de defecte meter. Dan sturen ze dezelfde dag een storingsmonteur. En die constateert dan dat de meter niet werkt en vervangt hem." En het werkte nog ook..
 
  • Leuk
Waarderingen: mk23 en JuulvH

elzenmaa

Actieve deelnemer
23 nov 2014
544
129
Met al je acties heb je mijn vermoeden uit #10 wel bevestigd.
In of voor je watermeter zit een verstopping.
Je druk is goed maar je krijgt geen flow.
Dat het probleem zich direct voordeed nadat WML gewerkt heeft aan de hoofdleiding was natuurlijk te toevallig.
Zij moeten dit oplossen, jij hebt nu voldoende argumenten dat het niet bij jou zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: mk23 en JuulvH

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.