Goedendag vrienden, ik ben de laaste tijd niet zo happy, alles wat ik zie en hoor is nogal negatief, dus om mezelf bezig te houden en blij te maken heb en via marktplaats een vieze oude, roestige toogschaaf op de kop getikt.
Poosje geleden heb ik een Record 5,5 opgeknapt, en ik heb er echt veel plezier aan beleefd.
Dit is de link van de record voor wie dit wil zien :
https://www.woodworking.nl/showthread.php?24408-Opknappen-van-een-Record-5-1-2
Dit zijn de foto's hoe ik hem binnen heb gekregen.
Hij mist 2 cruciale onderdelen, maar ik wilde hem desondanks dat niet laten liggen.
Hij mist een keerbeitel, en een soort handvat.
Keerbeitel gaat nog wel lukken, maar die handvat, daar heb ik me op verkeken, daar valt niet aan te komen denk ik, dus ik moet daar iets op verzinnen.
Mochten jullie een idee hebben of mij advies willen geven, let me know
Bij de vorige schaaf had ik ervoor gekozen om hem te reinigen met schoonmaakazijn.
Dit x pak ik het anders aan, mijn collega heeft een straalkast gekocht voor zijn Amerikaanse auto, dus die wil het wel voor me stralen voor een high five.
Hierbij de foto's.

En dit is dus waar ik de mist mee inga, dit kan ik niet vinden. Als ik zoiets had van staal, of iets wat erop lijkt, dan konden de plaatwerkers op de zaak er wel iets van maken, maar das moeilijk als je geen voorbeeld hebt.
Misschien van hout, maar ik vraag me af of dat wel sterk genoeg is, er komt wel kracht op te staan.
Nou dit is wat ik tot nu toe heb, als ik vorderingen maak post ik het meteen.
Goed weekend vrienden.
Gr Danny
Poosje geleden heb ik een Record 5,5 opgeknapt, en ik heb er echt veel plezier aan beleefd.
Dit is de link van de record voor wie dit wil zien :
https://www.woodworking.nl/showthread.php?24408-Opknappen-van-een-Record-5-1-2
Dit zijn de foto's hoe ik hem binnen heb gekregen.
Hij mist 2 cruciale onderdelen, maar ik wilde hem desondanks dat niet laten liggen.
Hij mist een keerbeitel, en een soort handvat.
Keerbeitel gaat nog wel lukken, maar die handvat, daar heb ik me op verkeken, daar valt niet aan te komen denk ik, dus ik moet daar iets op verzinnen.
Mochten jullie een idee hebben of mij advies willen geven, let me know
Bij de vorige schaaf had ik ervoor gekozen om hem te reinigen met schoonmaakazijn.
Dit x pak ik het anders aan, mijn collega heeft een straalkast gekocht voor zijn Amerikaanse auto, dus die wil het wel voor me stralen voor een high five.
Hierbij de foto's.

En dit is dus waar ik de mist mee inga, dit kan ik niet vinden. Als ik zoiets had van staal, of iets wat erop lijkt, dan konden de plaatwerkers op de zaak er wel iets van maken, maar das moeilijk als je geen voorbeeld hebt.
Misschien van hout, maar ik vraag me af of dat wel sterk genoeg is, er komt wel kracht op te staan.
Nou dit is wat ik tot nu toe heb, als ik vorderingen maak post ik het meteen.
Goed weekend vrienden.
Gr Danny
Laatst bewerkt: