Goedendag, ik heb een leuk vroeg paaskadootje gehad, namelijk een oude Record 5 1/2.
Deze miste ik nog, heb voor de rest alleen maar Stanley, maar ik kon deze niet laten liggen.
Ik heb hem vanochtend binnen gekregen, en ben meteen aan de slag gegaan ( tussen de bedrijven door
)

Ik heb er eerst voor gekozen om de meeste lak te verwijderen.
Dit heb ik gedaan door hem in de thinner te dompelen voor een paar uurtjes, daarna met een staalborstel alles eraf gekrabd.
Wat er niet af wilde heb ik met thinner en rode schotch brite eraf geschorst.
De lak van de kikker wilde niet echt oplossen, maar daar heb ik later ook wel mijn maniertjes voor.

Hier heb ik alles in een emmer, en dan donder ik er een stuk of 4 flessen schoonmaakazijn van de Action in.

Hier heb ik folie over de emmer heen getrokken, en vastgeplakt.
Ben benieuwd wat ik morgen aantreft
Gr Danny
Deze miste ik nog, heb voor de rest alleen maar Stanley, maar ik kon deze niet laten liggen.
Ik heb hem vanochtend binnen gekregen, en ben meteen aan de slag gegaan ( tussen de bedrijven door

Ik heb er eerst voor gekozen om de meeste lak te verwijderen.
Dit heb ik gedaan door hem in de thinner te dompelen voor een paar uurtjes, daarna met een staalborstel alles eraf gekrabd.
Wat er niet af wilde heb ik met thinner en rode schotch brite eraf geschorst.
De lak van de kikker wilde niet echt oplossen, maar daar heb ik later ook wel mijn maniertjes voor.

Hier heb ik alles in een emmer, en dan donder ik er een stuk of 4 flessen schoonmaakazijn van de Action in.

Hier heb ik folie over de emmer heen getrokken, en vastgeplakt.
Ben benieuwd wat ik morgen aantreft

Gr Danny