Open Dag Hout 2023 in de agenda, 29 oktober in de Hanzehal te Zutphen!

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Beste vrienden uit Nederland,
Het is al een ganse tijd dat ik nog eens actief ben geweest op dit forum wegens steeds een te drukke agenda te hebben.
Wees gerust, ik zal weer op het spetterende evenement te zien zijn met nog een 4-tal collega's van de Vlaamse houtdraaiersgilde. Voor ons is dit weer het topmoment van het jaar en we tonen heel graag onze werkstukken en demo's naar jullie toe.
Iedereen is uiteraard zeker welkom aan onze stand.
Ik wens de organisatie veel moed en respect toe wat betreft de op- en afbouw van het ganse gebeuren.
Tot zondag 29 oktober '23.
Groeten uit België,
Sirjacobs Didier.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.710
2.572
Gaanderen
Sirjacobs Didier, Het is inderdaad een tijd geleden dat we een post van je hebben gezien.
Ik moet zeggen ik mis jouw uitgebreide bijdragen wel. Altijd zeer duidelijk en van zeer hoge kwaliteit.
Tot de 29 ste
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.692
Terkaple
www.woodworking.nl
Om Open Dag Hout bekend te maken hebben we natuurlijk ons forum, www.opendaghout.nl, de standhouders die we vragen om het evenement bekend te maken bij kun klanten en we adverteren in Zutphen en een wijde omtrek er omheen in huis-aan-huis bladen.

Heb 2 kranten, Achterhoeknieuws en Stedendriehoek dezelfde informatie gegeven, tekst en fotos. Ze maken daar dan (gelukkig!) zelf wat moois van maar het resultaat is wel verschillend Stedendriehoek heeft ook foto gebruikt van een aantal jaren geleden....

jaap

43_STICHTING-OPENDAGHOUT-page-001.jpg


ODH achterhoeknieuws 2023.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: stvno

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.583
1.802
Emmen
bigbeardbuilds.nl
1698497055514.jpeg

Ik heb mijn wagen volgeladen vol met oud gereedschap. Ik heb wat kleine meubels bij die ik heb gemaakt, ik ga enkele stukken te koop aanbieden, en breng een palletbreker en wat pallethout ter illustratie mee. Ik had geen compleet pallet meer liggen dus hopelijk vinden we er daar nog eentje voor de aankleding. Wilde nog veel meer meenemen maar de kar is vol.
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
817
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Heb de wagen ook vol geladen!
Maar vanmorgen dikke pech met m’n bus na het tanken en controle banden druk bij het weg rijden sloeg de motor af. En waarschijnlijk een rotte start motor een beetje een kortsluiting achtige lucht. Gelukkig hebben de tank station medewerkers de bus op een aangelegen parkeerplaats geduwd. Waar hij nog even mag staan.
Kortom neem iets minder mee als voorgaande jaren met name 2 werkbanken neem ik niet mee.
Maar heb toch voldoende bij me.

Groetnis,
Roeland
 
  • Wow
Waarderingen: Rizz

ope1967

Actieve deelnemer
12 aug 2017
142
56
Iedereen heel veel plezier en een mooie open dag hout gewenst met veel gezellige gesprekken. :)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.710
2.572
Gaanderen
Nee mijn interne klok staat op de oude tijd. Ik zag het toen ik in de auto stapte om weg te rijden.
Dus maar een uurtje later weg.
 
  • Haha
Waarderingen: Rdl

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Ik was vroeg genoeg wakker, maar vond lang douchen en een beetje lummelen ook lekker, maak lange weken op het moment.. Tot zo!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.