Open Dag Hout 2015

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Ik ben er maar relatief kort geweest, maar even hout snuiven was wel weer heerlijk. Ik was blij dat ik niet met de auto was, anders was ik vast met veel meer mooi hout thuisgekomen. Nu heb ik het weten te beperken tot een mooie bijl… die ik achteraf gezien ook even op de fiets in Scheveningen had kunnen gaan halen, maar goed. Dat ik op de terugweg door allerlei NS-perikelen ineens met een bijl in een plastic tasje op Schiphol stond is een ander verhaal :)

Mooi werk gezien, de bogen hebben altijd mijn speciale interesse. En de muziekinstrumenten. Het kleine kerkorgeltje wat even gestemd moest worden maar door de takkenherrie van verderop nu waarschijnlijk in F1400 is gestemd… Een tafel vol mooi fineer… Roeland met z'n mooie gereedschappen en Tuoh met de motorgedreven trapdraaibank…

Ik heb me vermaakt dus!
 

Sidney

Actieve deelnemer
30 nov 2012
57
0
Wij vonden het ook erg leuk - thuis-wedstrijd want we konden lopend :cool:

Zaten hele leuke werkstukken bij en het was grootser opgezet dan gedacht - super netjes!

Toegangsprijs vond ik wel stevig eerlijk gezegd; en een plastic bekertje cola uit een fles voor 2 euro is ... ambitieus
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Samen met een hecht team deze dag georganiseerd of eigenlijk opnieuw tot leven geroepen. Prachtig om te doen en met groot succes. Fijn ook dat de standhouders zo positief reageerden. En wat een voorbeeldige bezoekers: bij het in en uitlopen liet iedereen even zijn kaartje, vrijkaart of stempel zien. Dat gaf een (h)eerlijk gevoel!!!
En nu nog wat foto's.
Bedankt allemaal.
vr.gr. Jan Pranger.

IMG_0830.jpg
De 1000 ste bezoeker
P9270070.jpg
Serge Kirilov met Japans lakwerk
P9270072.jpg

P9270088.jpg
Pigment voor meubelrestauratie van Monique Bohny
P9270094.jpg

P9270102.jpg
Marcel van Berkel in uiterste concentratie
P9270091.jpg
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Beste forumleden,
Ik heb op de website van De Vlaamse houtdraaiersgilde heel wat foto's geplaatst wat betreft de zeer geslaagde open houtdag in Zutphen.
Je zal merken dat de foto's overeen komen met wat jullie en ik hier al gepost hebben.
Mochten er mensen zijn waarvan ze bezwaar hebben dat er een foto('s) op staat waarvan ze het niet wensen, dan neem ik deze eraf.
Hier de link.
http://www.houtdraaiersgilde.be/ZutphenOpenHoutdag.asp
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.