Op 27 september organiseren we de Open Dag Hout 2015, in de Hanzehal te Zupthen.
Op de website Open Dag Hout is al van alles te lezen, een deel gaan we hier ook posten, het tenslotte ook voor alle forummers!! En natuurlijk andere geinteresseerden.
Voor de organistatie van de Open Dag Hout is er een stichting, waarin een aantal forummers als bestuur zitten en ik kan verklappen dat er al heel veel vrije tijd in is gaan zitten om de boel op de rit te krijgen, een leuk programma te maken, alle rompslomp er omheen als vergunningen etc.
Dus ook vanaf deze plaat mijn dank aan de medebestuursleden die dit allemaal mogelijk maken:
Fons van der Meulen (Athanor) als secretaris
Kor van der Meulen (geen familie! Kies voor Hout) als penningmeester
Jan Pranger
Pieter Hermans (O'Peaty) voorzitter Radius
Anja Rombout
Marlise Vroom
Jaap Bosma (berucht als jaap) voorzitter
Op de website Open Dag Hout is al van alles te lezen, een deel gaan we hier ook posten, het tenslotte ook voor alle forummers!! En natuurlijk andere geinteresseerden.
Voor de organistatie van de Open Dag Hout is er een stichting, waarin een aantal forummers als bestuur zitten en ik kan verklappen dat er al heel veel vrije tijd in is gaan zitten om de boel op de rit te krijgen, een leuk programma te maken, alle rompslomp er omheen als vergunningen etc.
Dus ook vanaf deze plaat mijn dank aan de medebestuursleden die dit allemaal mogelijk maken:
Fons van der Meulen (Athanor) als secretaris
Kor van der Meulen (geen familie! Kies voor Hout) als penningmeester
Jan Pranger
Pieter Hermans (O'Peaty) voorzitter Radius
Anja Rombout
Marlise Vroom
Jaap Bosma (berucht als jaap) voorzitter