Ik ben basgitarist, en uiteraard heb ik ook een versterker in mijn man-cave, maar het is ook wel leuk om beneden op de bank wat te kunnen pielen, dus daar dit weekend een kastje voor in elkaar geklust. Het moest passen in het interieur, dus klein en van massief hout.
Het is een eiken kastje geworden (en dus tamelijk zwaar voor de afmetingen):
Met zwaluwstaarten:
Er zijn er een paar die wat te los zijn (niet op de foto uiteraard), maar ik heb het zo gelaten, als ik er over een week nog mee zit lijm ik er een stukje hout in
Achterop zit een versterkertje:
Rondom dus 18mm eiken, voor en achter 18mm MDF. In combinatie met de versterker, en de relatief grote magneet aan het 8" speakertje zorgt ervoor dat de combinatie 12kg is, maar goed, je hoeft er niet mee te sjouwen, dus dat is geen probleem.
Het greepje en de basreflex poort zijn 3d geprint.
Het is een eiken kastje geworden (en dus tamelijk zwaar voor de afmetingen):

Met zwaluwstaarten:

Er zijn er een paar die wat te los zijn (niet op de foto uiteraard), maar ik heb het zo gelaten, als ik er over een week nog mee zit lijm ik er een stukje hout in
Achterop zit een versterkertje:

Rondom dus 18mm eiken, voor en achter 18mm MDF. In combinatie met de versterker, en de relatief grote magneet aan het 8" speakertje zorgt ervoor dat de combinatie 12kg is, maar goed, je hoeft er niet mee te sjouwen, dus dat is geen probleem.

Het greepje en de basreflex poort zijn 3d geprint.