Nieuwe tools topic

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
Net toegekomen van bij Toolnation, is zonder lader of batterijen.

20161020_121546.jpg

Ik gebruikte deze op mijn vorig werk en voor thuis is dit zeker voldoende. De impact versie had ik er al van.
 

Niekosss

Actieve deelnemer
9 jun 2013
107
1
Enschede
nl-nl.facebook.com
Ik zaag op dit moment nog met een Echo CS 2500 tes volgens mij(typenummer niet helemaal zeker).
Die zaag is van 2006 dus bijna aan vervanging toe. De opvolger gaat waarschijnlijk de 193t worden maar daar ben ik nog niet helemaal uit


Kijk een echo dat is een ander verhaal. dacht die zaagt momenteel met ene sthil tophandle. zelf heb ik de ms200t en ms201tc-m,en dan een kleine ms150t mij als boomverzorger is altijd de de 190 type af geraden, en kan je zeggen als je een top zaag wil hebben pak de ms201t wat een vel zaagje is dat:p
 

Charles55

Actieve deelnemer
11 aug 2015
62
0
Vanochtend bij de Lidl een Parkside 1200 W invalzaag met twee koppelbare linialen gekocht voor 50 euro en een slijpsteen machine voor 15 euro. Verder nog wat extra spulletjes meegenomen.

image.jpg
 
Laatst bewerkt:

ewoudk

Actieve deelnemer
16 apr 2013
305
9
Bollenstreek
Ik heb ook een 'nieuwe' 2ehands aanschaf.

Een Mafell AD 160 vlak vandikte bankje! Had m'n zinnen dr al een tijdje op en nu kwam ie op MP voorbij!

Groetjes,

Ewoud
 

Charles55

Actieve deelnemer
11 aug 2015
62
0
De actie geldt alleen voor het onlangs geopend filiaal in Raamsdonksveer.

image.jpg
 
Laatst bewerkt:

Charles55

Actieve deelnemer
11 aug 2015
62
0
Dat dacht ik en meerderen met mij ook. Ze waren zo weg.
Zaterdag ga ik er mee aan de slag en zal ik mijn bevindingen laten weten.
 

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
291
61
Ook een invalzaag gekocht! De makita sp6000:
IMG_1302.jpg

Nog niet echt mee gewerkt, slechts kort uitgeprobeerd op MDF. Maar de reviews op internet waren vol lof over deze machine, dus ik verwacht dat ik ook tevreden ga zijn. Er zit ook een 140cm lange geleiderail bij. Heb er maar meteen een m-force blad bij gekocht, omdat ik me binnenkort ga wagen aan een eiken tafel. Daar leek dat zaagblad me wel geschikt voor. Ook nog een 60 tands blad, goed voor MDF. Daar wil ik ook nog wel eens wat mee knutselen. Binnenkort de sleutel van mn nieuwe huis, en ik denk dat deze jongen me goed kan helpen met het klussen!

(Excuses voor de gedraaide foto. Als ik op mijn computer de foto open staat hij wel gewoon recht :confused: )
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.