Nieuwe tools topic

ernstjan91

Actieve deelnemer
27 mei 2013
146
1
Veenkoloniën
Ik heb er weer een L-Boxx bij - met inhoud natuurlijk ;) Een Bosch GSR 18 VE2, omdat een tweede accuboor altijd handig is!

gsb18_ve2_4ah_set.jpg
 
Laatst bewerkt:

miekol

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
194
0
Ik heb er weer een L-Boxx bij - met inhoud natuurlijk ;) Een Bosch GSR 18 VE2, omdat een tweede accuboor altijd handig is!

gsb18_ve2_4ah_set.jpg
Is dat er zo een met ERC? Of ECR? Of hoe het ook heet, is het zo eentje met elektronische beveiliging tegen vastlopers?
 

JOHN LAMERS

Actieve deelnemer
10 aug 2012
632
38
Ter Apelkanaal
Vandaag in Arnhem nog even voor de laatste keer in de oude winkel geweest, ik wilde graag een rabetschaaf en had eigenlijk al een keus gemaakt welke ik wilde.

image.jpg

Niet deze dus��
maar ja ik had een kleuter van 6 mee die deze mooier vond dan mijn eerste keus ��
Morgen maar es goed uitproberen op de poten van mijn Morris stoel.
 

simonklein

Actieve deelnemer
24 jul 2014
175
1
Maktec by Makita MT941 bandschuurmachine, bevalt zeer goed ik zie/merk geen verschil met de 'originele' Makita.

182 inclusief via gereedschapcentrum.nl, schuurbanden 100x610 schiet lekker op, koop ik bij ecotools.


Maktec-MT941.jpg
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Hangt sterk van je beroep af natuurlijk en van het soort werken dat je doet. ;) Maar het blijft een klap groter dan mijn 3x4. :) (gelukkig voor de hobby, niet voor m'n brood)
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Hangt sterk van je beroep af natuurlijk en van het soort werken dat je doet. ;) Maar het blijft een klap groter dan mijn 3x4. :) (gelukkig voor de hobby, niet voor m'n brood)

Of mijn 2.8x3.6m , gelukkig kan ik 's zomers de garage af en toe inpalmen... De laatste constructie bestond uit 9x9 palen van 4m20, die kreeg ik geeneens binnen in mijn werkplaats :-D
 

PBT

Actieve deelnemer
Hangt sterk van je beroep af natuurlijk en van het soort werken dat je doet. ;) Maar het blijft een klap groter dan mijn 3x4. :) (gelukkig voor de hobby, niet voor m'n brood)

Ik maak vooral deurkozijnen, deuren en heeeeeel erg veel steigerhouten meubelen. Soms wat bloembakjes van 70x70x70 cm, maar vaak ook banken in u-vorm van 300x300 cm. Dan gaat het hard achteruit met de ruimte die nog beschikbaar is, rekeninghoudend dat pa ook nog wel eens zijn auto binnen wil zetten.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Ik maak vooral deurkozijnen, deuren en heeeeeel erg veel steigerhouten meubelen. Soms wat bloembakjes van 70x70x70 cm, maar vaak ook banken in u-vorm van 300x300 cm. Dan gaat het hard achteruit met de ruimte die nog beschikbaar is, rekeninghoudend dat pa ook nog wel eens zijn auto binnen wil zetten.

Kan je niet een carport voor je pa maken? Leuk klusje, en veel extra ruimte. ;) Maar ik snap het punt, 3x3 meter is snel een sta-in-de-weg.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.