Nieuwe forumsoftware actief

Status
Niet open voor verdere reacties.

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Beste forummers, heb er een tijd tegenop gekeken om ons oude forum te converteren, maar vanaf nu is de nieuwe forum software actief. Het zal nog wel een paar dagen kosten voordat alles weer helemaal goed werkt. Veel succes en plezier om te ontdekken hoe het allemaal werkt 😀.

met hartelijke groet,

jaap
 

bakkiet

Actieve deelnemer
25 aug 2018
90
22
Dordrecht
Lekker fris inderdaad! Goed bezig!

Een tip voor het legen van je postbus, als je een bericht selecteert, verschijnt er onderaan je pagina een balkje waarmee vervolgacties, zoals verwijderen van deze berichten, kan regelen.
 

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Even wennen aan de nieuwe lay-out, maar duimpje omhoog voor Baas.

Berichten wissen is dus verlaat conversatie.

Mag het contrast bij sommige knoppen wat meer worden, de tekst plaats reactie kan ik bijna niet lezen.

Of kan ik dat zelf ergens instellen?
 

karangetang

Actieve deelnemer
17 mrt 2015
328
3
Zeist
Fikse verandering, en iedereen is nu "New Member " "Member" of '"actif Member ", dat is ook bijzonder ik snap nog niet wat dat nu betekend . maar wat een klus lijkt me...
Jammer dat je in de berichten alleen foto's via Url kan plaatsen. Mail box mag ook grote
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Dapper Baas, maar toch gedaan als een Baas! :D

Iedereen zal z'n weg nog wel even moeten vinden, maar dat gaat vast goedkomen! :)
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.172
352
Etten-Leur
Halo jaap,

Wat een een werk, succes ermee. Voor mij mag het contrast lichtgrijze tekst tegen witte achtergrond (of andersom) wel wat steviger. Verder maar even ervaren hoe dit werkt.
 

't Wolt

Actieve deelnemer
2 dec 2018
269
13
Amersfoort
www.twolt.nl
Diep respect! Het zal een berg werk geweest zijn. De kinderziektes voor zover die er zijn komen wel, maar het ziet er alvast goed uit! Stuk moderner en prettiger werken dan voorheen. Ik vind sommige knopjes met witte letters op een lichtgrijze achtergrond nog wel erg lastig leesbaar. Dat moet vast aan te passen zijn.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.536
254
Als ik voorheen een topic opende, zag ik als eerste de laatste post. Nu opent ie bij post #1. Kan ik dat ergens veranderen? Kan het zelf niet vinden.
 

remcoov

Actieve deelnemer
14 sep 2019
35
9
Als ik voorheen een topic opende, zag ik als eerste de laatste post. Nu opent ie bij post #1. Kan ik dat ergens veranderen? Kan het zelf niet vinden.

Onder de titel van een bericht staat de naam van een gebruiker met dag/datum van het laatste bericht. Als je daarop klikt ipv op de titel van het bericht dan kom je bij het laatste bericht uit.
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Dat ziet er mooi uit, maar euh, gaat dat grote logo bovenaan (de helft van mijn scherm) nog weg ?
Ik zocht ook naar het knopje 'laatst ongelezen bericht' bij een topic, dat gebruik ik namelijk altijd.
Kris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.