Nieuwe forumsoftware actief

Status
Niet open voor verdere reacties.

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Ha Jaap, ziet er goed uit.

Ik kreeg de volgende melding die de indrukt wekt dat ernog een bugje in zit:

Hallo {username}, je postbus van het priveberichten systeem loopt vol.
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.181
353
Etten-Leur
Graag even wat hulp voor het beheren van prive-berichten. Ik krijg in ieder geval geen prive berichten verwijderd (leave conversation heeft geen effect bij mij) en dat lijkt cruciaal te zijn. Ieder dag de melding dat de inbox vol loopt.
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
FF wennen, maar het is denk ik wel een verbetering. Is er een link met Tapatalk mogelijk (ik kan het niet vinden)?

Nee geen TapaTalk, deze software is zo vloeiend schalend dat het in de browser op de telefoon, iPad etc ook goed werkt.

jaap
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Ha Jaap, ziet er goed uit.

Ik kreeg de volgende melding die de indrukt wekt dat ernog een bugje in zit:

Hallo {username}, je postbus van het priveberichten systeem loopt vol.

Hallo Meron, dat met die user en geen naam deed onze vorige software ook. Ik ga de ruimte voor de PB's nog wel iets vergroten.

jaap
 
  • Leuk
Waarderingen: Jurriaan

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
31
Bollenstreek
Klopt Jaap, werk prima op telefoon. Het is meer gemakzucht, dat ik alle forums bij elkaar heb, dus niet echt een goed argument.
 
V

Verwijderd lid 23711

Guest
Het ziet er mooi uit!
Het enige wat mij stoort, is dat alles in het Engels staat. Het is toch een forum dat is gericht op het Nederlandstalig publiek?
Is het mogelijk om alles in het Nederlands te zetten?
Wim.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Onder de titel van een bericht staat de naam van een gebruiker met dag/datum van het laatste bericht. Als je daarop klikt ipv op de titel van het bericht dan kom je bij het laatste bericht uit.


Nope.

Als ik op de naam klik, dan krijg ik het visitekaartje.

Als ik op die dag/datum klik, dan start ik alsnog op post #1
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Helemaal rechts staat "x minuten geleden" als je daar op klikt kom je wel bij het laatste bericht


Deze doet het inderdaad :D

Edit:
Vind dat zelf niet zo praktisch:
Links de koppen lezen en dan naar uiterst recht om die datum aan te klikken voor de laatste post.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.