Nieuwe bedrijfshal

MarcoZ

Actieve deelnemer
25 dec 2011
133
0
Belangrijke vierkante meter in aanbouw boven op de verdieping: het toilet.;) Aan de linker zijkant komt een klein keukenblokje te staan. In de toekomst zal er nog een wand gezet worden over de hele breedte zodat er een klein kantoortje / kantine ontstaat met een toilet en keukentje er in.

IMG_3167.jpg

De schuifdeuren van de afgesloten werkruimte beneden hangen op hun plaats. Op de achtergrond is m'n vader druk aan de slag met het onderstel voor de werkbank.

IMG_3168.jpg

IMG_3169.jpg

De Felder op z'n plaats gezet. Past allemaal precies zoals ik het bedacht had, gelukkig maar.
IMG_3173.jpg

Tegelzetter nog even langs geweest.
IMG_3178.jpg
 

MarcoZ

Actieve deelnemer
25 dec 2011
133
0
De werkbank met de afkortzaag. Nu zal het kleine MFT tafeltje tijdelijk dienst doen als werktafel. De bedoeling is om in de loop van de komende weken een grotere verrijdbare werktafel te maken. Zo staan er nog wel meer dingen op de planning zoals een platenstelling, systainerkast, hekwerk langs de verdieping, leuning langs de trap etc.... Nog genoeg te doen, maar ik ben weer in bedrijf dus er kunnen weer euro's binnen komen. Alle dingen die nog moeten gebeuren zullen in de avond of op de zaterdag plaats gaan vinden. Ze moeten wel gebeuren, maar er is voor mij geen haast bij.

IMG_3192.jpg

Wel gelijk even 2 afvalbakken op wieltjes gemaakt. 1 bij de Kapex en de ander bij de Felder.

IMG_3188.jpg

Schuin plankje zodat je er makkelijk op kunt rijden.

IMG_3189.jpg

IMG_3190.jpg

Inspectie / houtversnipperaar / hulp / vriend etc....;)

IMG_3193.jpg
 
Laatst bewerkt:

MarcoZ

Actieve deelnemer
25 dec 2011
133
0
Dit is het laatste plaatje, zoals de boel er vanmiddag bij stond. Ik ben dik tevreden!

IMG_3197.jpg
 
Laatst bewerkt:

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Je hebt iets verkeerd gedaan met je laatste twee posts, zie de plaatjes niet

Voor de rest: mooi wark! Voel me een beetje nederig met mijn "kleine" verbouwinkje..
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
Ziet er veelbelovend uit!! Van de laatste twee posts zijn de bijlages helaas ongeldig en niet zichtbaar
 

MarcoZ

Actieve deelnemer
25 dec 2011
133
0
De laatste afbeeldingen gaan niet helemaal goed zie ik. Iemand een idee wat ik fout doe of hoe ik het kan herstellen?

Edit: het is opgelost.:D
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Heel mooi planken vloertje Marco, fijn voor je dat je vader je mee helpt.

Groet pel.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Nou Marco, dat gaat er keurig uitzien zo!
Weer 'ns wat anders dan een duivenhok.
Ben benieuwd of je je website al een beetje aangepast hebt?
Makkelijk ook zo'n houtversnipperaar, vreet geen stroom ook (wel je hout als je niet oppast;))
 

MarcoZ

Actieve deelnemer
25 dec 2011
133
0
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik ben zelf ook erg blij met het resultaat!

Willem: de website heb ik nog niet wat mee gedaan. De tips/opmerkingen staan wel genoteerd en de bedoeling is om daar over een aantal maanden wat aan te gaan doen (of te laten doen).

Gisteren nog het glas geplaatst in de schuifdeuren en de ramen er naast. Dan kan ik vanaf nu de boel ook een beetje verwarmen want de laatste dagen hangt de temperatuur in de ochtend rond de 10 graden en dat is net te koud. Verder zal ik stapsgewijs de rest in orde gaan maken, als er updates zijn dan verschijnen die hier.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Gefeliciteerd!

Is er een speciale reden dat je de 1e etage niet groter gemaakt hebt?
 

MarcoZ

Actieve deelnemer
25 dec 2011
133
0
Het lijkt mij in eerste instantie groot genoeg, mocht ik het toch te klein vinden dan is het binnen een paar uur 3 meter te verlengen. De ligger is al doorgetrokken aan de linkerkant en aan de rechterkant komt er binnenkort ook een ligger.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.