Ik had niet die ervaring toen ik een paar jaar geleden mijn Hammer (A3-31) kocht.
Eerst bij VDH in Utrecht geweest maar daar bijna buitengekeken, zo’n slechte service. Van armoe maar doorgereden naar Barneveld omdat ik toch in de buurt was (maar eigenlijk tegen beter weten in omdat ook ik dacht dat die prijs veel te hoog zou zijn), en de vergelijkbare Hammer bleek maar een kleine 500 euro duurder te zijn dan de Jet die ik had zien staan. Uiteindelijk wel gegaan voor een A3-31 met spiraal-as dus nog steeds veel meer kwijt, maar zeker ook blij met de keuze voor die as.
Ik ga er dan ook vanuit dat jij ook veel plezier gaat beleven aan deze upgrade.
Ja, VDH, daar noem je er wel eentje

. Zij rekenen de allerhoogste prijzen in Europe voor Jet apparatuur. Ik snap dat het gat naar een Hammer dan niet groot meer is. Toen ik mijn zaagtafel bestelde heb ik duizend euro minder betaald dan bij VDH (2500 vs 3500, beide in de BTW) door simpelweg in Duitsland te kopen (die ook gewoon in NL aan huis leveren).
The JPT-310HH and 410HH feature a special cutterblock fitted with spiral set carbide knives.• Spiral cutterblock with 4 flutes reduces noise emissions.• Carbide reversible knives w
www.igmtools.com
4400 euro in de btw, ex levering. Niet perse een hele rare prijs, maar toch 2000 euro meer dan wat mijn huidige combo heeft gekost.
- edit -
ik zie dat VDH zijn prijs voor deze machine nu ook heeft verlaagd tot ongeveer dat niveau. Misschien beginnen ze eindelijk wakker te worden... maar mijn zaagtafel bieden ze nog steeds voor 1000 euro meer aan dan wat ik betaald heb.