Vervolg na 1 jaar
Dag allemaal. Niet wetende een nieuw topic te openen of niet (administrator?), hierbij een update op het project:
Ons huis gaat richting de afbouwfase. De schuur met de meeste gereedschapjes liggen braaf te wachten. De nieuwe garage van 7x3 zal straks mooi als werkplaats ingericht worden

Zojuist gebeld met de Arnhemse Fijnhouthandel. Erg prettige man met goede tips. Hij adviseerde om de fronten van de bad- en keukenkasten van geborsteld duneikengefineerd MDF V313 te maken. Zodoende kan dit eenmalig antraciet gebeitst worden. Wanneer we er op uitgekeken zijn na bijv 10 jaar dan gewoon geheel vervangen, adviseerde hij prijstechnisch.
De fronten laat ik op maat zagen. Zelf zullen we de kanten fineren/afwerken.
Verder zal ik verschillende inbouwkasten voor kleding maken. Ik twijfel hierbij nog over het materiaal. Ik denk dat MDF een betaalbaar en sterk materiaal is.
Eigenlijk nog niet echt een vraag, maar zal binnenkort beginnen met de eerste voorbereidingen. En zal dan wat posts plaatsen voor wie het leuk vindt. Ook zullen straks vast wat vragen oppoppen. Op de verlanglijst staat nog een portable freestafel icm Triton frees. En eventueel de lamello zaag.
Groet!