narex beitels aangeschaft...

jarinl

Actieve deelnemer
5 jan 2011
114
0
Je kunt ook even bij de fabriek vragen. Als je hulp nodig hebt laat het maar weten. Woon al een jaar of 10 in Tsjechie en spreek de taal al behoorlijk goed
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik heb inmiddels positieve antwoorden ontvangen, dus een forum actie lijkt serieus te gaan worden (als daar animo voor is)
Ik moet nog het eea uitwerken en zodra ik de def. prijzen heb zal ik jullie verder berichten, een appart draadje lijkt me dan wel overzichtelijker
 
Laatst bewerkt:

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.050
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Mooi gezicht toxiq! Het setje butt chisels, de korte steekbeitels vind ik zelf erg interessant, net zoals de hoekbeitel die ze in het programma hebben. En deze zou ik ook direct aanschaffen ;) .

jaap
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Haha, ja ik heb ze gezien, zeker iets wat ik ook ga doen volgende ronde (al was het alleen maar voor heb :))
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
ben weer een stapje verder, ik ga een apart draadje starten, ik wil de mods vragen (indien mogelijk) die draadje te sluiten zodat er niet 2 synchroon door elkaar heen gaan lopen

Ik zal de link van het nieuwe draadje hier als laatste post plaatsen, dan kan ieder zo doorklikken
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.446
394
Dordrecht
Animo, animo!! :)

Ik heb iig belangstelling voor de hoekbeitel, een set steekbeitels, eventueel ook enkele exemplaren in zwaardere uitvoering en misschien nog wat snijgereedschap en een hamer.
E.e.a. nog wel even afhankelijk of ik volgende week nog iets houtbewerkerigs voor mijn verjaardag krijg.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.