narex beitels aangeschaft...

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Om niet té hebberig te lijken heb ik een paar tussenmaatjes overgeslagen, achteraf spijt....die maar de volgende rond meenemen
Voor de prijs kan je ze eigenlijk niet laten liggen
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Mooie beitels
Het is jammer dat ze hier in Nederland niet verkocht worden bij de Hornbach. Weet niet of ze of dat de vestigingen in Duitsland ze wel heeft.
 

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
252
9
Jaren geleden een set gekocht bij www.pmot.nl Helaas niet zo goedkoop als in Praag.
Prima beitels, zeker voor die prijs. Uiteraard geen top-kwaliteit, maar duidelijk beter dan budget.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
had al her en der wat visjes uitgeworpen
Waarschijnlijk zijn we daar weer met de begin maart of begin mei
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Hoor het graag als het kan, denk dat er best belangstelling zal zijn. Hadden ze allen reguliere steekbeitels of ook andere types?
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Nee, zoiets
174773251_1-hyundai-h200-2-5-crdi-luxe-lang-ec.jpg
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
813
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Alle beitels van Narex kun le hier bestellen/kopen en niet duur ik meen € 26,90 voor een set van vier.
Ook schietbeitels en zwaluwstaartbeitels heb laatst een 50mm beitel aangeschaft en twee verschillende sets beitels
http://www.meubelrestauratieshop.nl/contents/nl/d100_narex_steekbeitels.html
En bij Ducotools kun je ze ook kopen ook hun schaven #3 en #4.

Roeland

ps de hele range beitels is bij de meubelrestauratieshop te bestellen ook de set korte beitels ze zijn samen met Ducotools dealer van Narex in Nederland
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hoor het graag als het kan, denk dat er best belangstelling zal zijn. Hadden ze allen reguliere steekbeitels of ook andere types?

Oh er is nog veel meer, begin maar vast te sparen ;-)

http://www.narextools.cz/ke-stazeni?lang=en op deze pagina kan je de catalogus downloaden.

Als ik wat meer info terug heb van de mailtjes die ik verstuurd heb zal ik eens laten weten of een forumactie mogelijk is en wat die zal inhouden (dat het goedkoper is dan hier in nederland dat weten we al)
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Ik vraag me ook af of dat ze bij de Hornbach de schroevendraaiers hadden van narex.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Heb ik wel zien hangen, maar ik had niet veel tijd.
Ik heb de beitels bij hornbach gehaald omdat die winkel het grootste assortie beitels op voorraad had.
Mocht er een forumactie los kunnen komen dan zal alles van te voren besteld worden dus neem ik aan dat zo goed als alles uit de catalogus leverbaar is
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
Alle beitels van Narex kun le hier bestellen/kopen en niet duur ik meen € 26,90 voor een set van vier.
Ook schietbeitels en zwaluwstaartbeitels heb laatst een 50mm beitel aangeschaft en twee verschillende sets beitels
http://www.meubelrestauratieshop.nl/contents/nl/d100_narex_steekbeitels.html
En bij Ducotools kun je ze ook kopen ook hun schaven #3 en #4.

Roeland

ps de hele range beitels is bij de meubelrestauratieshop te bestellen ook de set korte beitels ze zijn samen met Ducotools dealer van Narex in Nederland

Das toch de zelfde man als van meubeluniek?
 

Mac

Actieve deelnemer
Ha Fons,

Nou.... het zit zo: Huis in DK eindelijk verkocht na 3 jaar maar met dik verlies. Dus, huurhuisjes gezocht en daar blijf ik dan maar wonen, en werken bij m'n huidige baas, totdat het verlies is weggewerkt. En DAN naar Frankrijk :)
Werkplaats daar is inmiddels klaar, en daar beginnen zo zoetjes aan kant en klare produkten uit te komen...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.