MVM T-1200 houtdraaibank voor snel-weg-prijs

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.534
891
P1040256.JPG

De grote Italiaan gaat weg. Heeft door omstandigheden langdurig ongebruikt achterin de schuur gestaan en moet nu het veld ruimen.
Directe aanleiding is de verkoop van ons mooie thuis in Loppersum, de kern van het aardbevingsgebied...
Bij ons nieuwe huis is de garage te klein voor zo'n lompe sta-in-de-weg.

Zaterdag 29 augustus moet het huis leeg zijn, vandaar de bijna-schrootprijs. Prijsstelling: bieden vanaf 100 euro, voor 150 direct meenemen.
Zie ook de Marktplaats-advertentie voor wat extra foto's en mijn telefoonnummer.

Technisch:
1 MVM-T-1200
2 beitelsteunen van 13 en 40 cm
3-fase motor
4-schijven pulley
5 man nodig om hem te tillen?

De machine is ca. 208 x 116 x 25 cm en ergens rond de 250-300 kg. Ik wil wel helpen tillen maar dan minder dan de helft :p
Er kan tot 124 cm tussen de centers, het bed is 165 x 25 en 86 hoog.
Spindelhoogte 22 cm, door de afstand tussen de liggers kan ca. 48 cm worden rondgedraaid.
De pinole heeft een slag van 10 cm.

Er is geen klauw of opspanplaat bij, de huidige as is voor morseconus. Dus momenteel alleen geschikt voor tussen de centers draaien.

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.534
891
Huidige stand van zaken: tot a.s. donderdagmiddag gereserveerd via Marktplaats. Hopelijk gaat dat door...

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.534
891
De koper heeft zojuist afgezegd wegens acute gezondheidsproblemen. Ik kan de draaibank niet voor hem vasthouden tot hij is genezen, moet het huis straks leeg opleveren. Dus is de draaibank weer beschikbaar.

Met prijsaanpassing: 100 euro !
Moet wel uiterlijk zaterdag worden opgehaald.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.