Minimax/SMC/Holzkraft SC 2C formaatzaag te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem11

Actieve deelnemer
17 nov 2015
135
10
Deze zaag (400V) heb ik in november 2019 gekocht in Duitsland.
Zie de bijlage voor de factuur, die exclusief 19% BTW is.

Voor reviews over deze machine is er een draadje op dit forum:

De zaag neemt bij mij erg veel ruimte in en sinds ik deze maand een HK 85 handcirkelzaag heb, merk ik dat ik de zaagtafel steeds minder gebruik. Ik ga hem missen, want een roltafel is echt heerlijk werken en de zaaghoogte van bijna 10cm ook, maar zoals gezegd, het is een hoop ruimte die je opoffert.

De zaag is in goede staat en slechts hobbymatig gebruikt.
Alles is goed en soepel werkend.
Alleen de zaagkap, van oranje plastic, heeft wat schade en een spouwmes heeft een kras.

Er zitten oa drie zaagbladen bij, een klemschoen en een werkstukklem.
Ook heeft de zaag een verbreding van de roltafel: Additional work table on the sledge

NB: Er zit geen voorritser op en ook geen digitale aanduiding van de langsgeleider.
Verder verkoop ik de aansluitset, die ook op de factuur staat, niet mee: 5146060 minimax - Google Suche

Vraagprijs: €2.950,-

De zaag is werkend te zien in Den Haag. Ik help natuurlijk met uit elkaar halen en inladen.
De zaag moet een paar treden op uit een ondiepe kelder, waar we met vereende krachten wel uitkomen.

Foto's volgen nog.
Ik hoop dat dit verder een duidelijk advertentie is voor nu. Voor vragen ben ik natuurlijk graag beschikbaar!

Groeten
Willem
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-12-20 om 07.54.07.png
    Schermafbeelding 2021-12-20 om 07.54.07.png
    63,4 KB · Weergaven: 121
  • Leuk
Waarderingen: RaymondvW en MartijnEHV

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Het is een mooie machine!

Voor de potentiële kopers: hou er rekening mee dat de prijzen van deze machine het laatste jaar flink zijn gestegen. De zaag is nu in de aanbieding en daardoor is de adviesprijs nu 4250 Euro en kost in Duitsland nu minstens 3800 Euro. En dat is zonder de extra's en de transportkosten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Count Chocula
T

TacoSijbrandij

Guest
Hoi Willem, ik heb je een pb gestuurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.