mijn nieuwe lijmklemmen met wat werk ONTROESTEN enz

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
GISTEREN EN VANDAAG DE LAATSTE HAND AAN DE LIJMKLEMMEN GELEGD. De langste 60 cm en meer passen nergens zonder ongelooflijk in de weg te liggen. Ik wilde eerst zo'n kar maken, maar dan kan ik nog nergens staan. Nu hangen ze aan een soort JUK. Eigenlijk hangen ze klem tegen de muur met de bek om een balk heen. Het los en vast maken is een beetje een truckje maar ik zal ze waarschijnlijk HEEL WEINIG gebruiken. Ik heb ze meer gekocht omdat het een koopje was en omdat ik wel van een klusje houd. Werken AAN gereedschap is bijna net zo leuk als werken MET gereedschap. :D
IMG_1803.jpg
IMG_1804.jpg
IMG_1805.jpg
IMG_1806.jpg

Einde
 

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
357
19
Zuid-holland
Mooie opstelling ,maar kan je niet beter de lijmklemmen aan de voorzijde hangen dan kan je een lijmklem gemakkelijker weghalen.

Simon
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Mooie opstelling ,maar kan je niet beter de lijmklemmen aan de voorzijde hangen dan kan je een lijmklem gemakkelijker weghalen.

Simon
Heb ik wel bedacht, maar dan hangen de stangen verkeerd naar beneden. Ook zijn de bekken verschillend in maat waardoor het rek scheef komt te hangen. Dit is de eerste opzet. Ik heb nog wat ruimte waardoor ik het rek breder kan maken of ook nog helemaal kan veranderen. Als ik hier natuurlijk de GOUDEN tip krijg.
Bedankt voor je reactie,
Hugo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.