Wat ooit begonnen is als mijn eerste hout project, bijna een jaar geleden, is vandaag tot voltooiing gekomen. Onder begeleiding van Outback Acoustics heb ik dan eindelijk mijn eerste gitaar af!
- Massief Tiger stripe maple op de zij en achterkant,
- Massief Spruce bovendek,
- Ebbenhouten toets en brug,
- Nut en Sadle zijn been
- Mahonie en palisander inlay en bindingen
[FONT=San Francisco, -apple-system, BlinkMacSystemFont, .SFNSText-Regular, sans-serif]- Maple hals met Wenge en maple fineer op de kopplaat[/FONT]
[FONT=San Francisco, -apple-system, BlinkMacSystemFont, .SFNSText-Regular, sans-serif]Ben er stiekem vreselijk trots op.. nou ja.. vooruit, niet eens zo stiekem..
[/FONT]
[FONT=San Francisco, -apple-system, BlinkMacSystemFont, .SFNSText-Regular, sans-serif]Nu met een glaasje knockando 21 een tijdje naar mijn gitaar staren
[/FONT]

- Massief Tiger stripe maple op de zij en achterkant,
- Massief Spruce bovendek,
- Ebbenhouten toets en brug,
- Nut en Sadle zijn been
- Mahonie en palisander inlay en bindingen
[FONT=San Francisco, -apple-system, BlinkMacSystemFont, .SFNSText-Regular, sans-serif]- Maple hals met Wenge en maple fineer op de kopplaat[/FONT]
[FONT=San Francisco, -apple-system, BlinkMacSystemFont, .SFNSText-Regular, sans-serif]Ben er stiekem vreselijk trots op.. nou ja.. vooruit, niet eens zo stiekem..
[FONT=San Francisco, -apple-system, BlinkMacSystemFont, .SFNSText-Regular, sans-serif]Nu met een glaasje knockando 21 een tijdje naar mijn gitaar staren
[/FONT]