Mijn 15m2 werkplaats

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.303
1.202
Van plankjes naar paneeltjes.

IMG_3495.jpeg

IMG_3498.jpeg

En natuurlijk weer eens een foutje gemaakt. Bij het maken van de gaten voor de domino's had ik niet door dat bij bepaalde gaten de domino op de bankschroef rustte, waardoor de gaten niet helemaal op de juiste plek kwamen. Daar kwam ik pas achter bij het verlijmen, waardoor het wat stress gaf. Het betekent ook dat de panelen niet perfect verlijmd zijn, want ik heb er een paar domino's uit moeten halen. Dat is er wel uit te schuren, maar is extra werk.

Charel09

Post veel
10 sep 2014
2.294
1.261
Antwerpen
En natuurlijk weer eens een foutje gemaakt. Bij het maken van de gaten voor de domino's had ik niet door dat bij bepaalde gaten de domino op de bankschroef rustte, waardoor de gaten niet helemaal op de juiste plek kwamen. Daar kwam ik pas achter bij het verlijmen, waardoor het wat stress gaf. Het betekent ook dat de panelen niet perfect verlijmd zijn, want ik heb er een paar domino's uit moeten halen. Dat is er wel uit te schuren, maar is extra werk.
been there, done that 🤪

tegenwoordig meet ik elk gat vlug na met schuifmeter, zowel diepte als wanddikte tov referentievlak

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.