Mftc.

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Wat vinden jullie van de stabiliteit van de Mfc? Ik heb er ook 1 gemaakt , maar vind het eigenlijk reuze tegenvallen.
Het is gewoon niet echt stevig, zelfs een lat zagen met de hand gaat niet echt lekker

Qua stabiliteit vind ik hem ok, ik zaag platen ed met de invalzaag erop. Als ik er eens een balk op probeer te zagen met de hand zit die idd wel te schudden. Voor handwerk moet je een zwaardere werktafel gaan maken vrees ik.
 

kiterraphael

Actieve deelnemer
28 feb 2011
134
0
46
boskoop
www.pmnewdesign.nl
even een vraagje tussendoor voor de mftc bouwers
ben op zoek naar t tracks rails in Nederland

waar mijn festool klemmen in kunnen.
heeft iemand misschien een makkelijk adresje.
hoor het graag
wil namelijk een freestafel maken voor mijn festool 1010
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
90
West-Friesland
even een vraagje tussendoor voor de mftc bouwers
ben op zoek naar t tracks rails in Nederland waar mijn festool klemmen in kunnen.
heeft iemand misschien een makkelijk adresje.
hoor het graag
wil namelijk een freestafel maken voor mijn festool 1010

Het is niet in Nederland maar wel goedkoop en goede afhandeling.
http://alu-spezi.de/epages/39916185-3f40-410c-8304-8e98310e5b8d.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/39916185-3f40-410c-8304-8e98310e5b8d/Categories/26
Mvg,:).
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Daar heb ik ook gekocht.
Snel geleverd en goede kwaliteit en fijne prijs.
Verzenden is wat hoog dus bestel genoeg voor de toekomst.
 

nijb_jan

Actieve deelnemer
29 aug 2013
114
12
Tijnje
Qua stabiliteit vind ik hem ok, ik zaag platen ed met de invalzaag erop. Als ik er eens een balk op probeer te zagen met de hand zit die idd wel te schudden. Voor handwerk moet je een zwaardere werktafel gaan maken vrees ik.
Mee eens. Ik vind het een geweldig ding maar vooral geschikt voor gebruik met electrisch gereedschap (invalzaag, schuurmachine etc.) Voor handwerk zoals schaven, zagen etc. is het niet de meest stabiele ondergrond. De MFTC is een lichte constructie die zijn stabiliteit haalt uit zijn stijfheid. Wat ook helpt is om de grip met de ondergrond te verbeteren. In mijn geval werd e.e.a. stabieler toen ik de hard plastic wielen verving door rubber wielen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.