Makita contraprofielfrees

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.716
2.574
Gaanderen
Ik heb even in de verzameling gekeken en een foto gemaakt van mijn frees.
IMG20220321100818.jpg
IMG20220321100835.jpg
Ik zie dat er een foto niet bij zit en er een niet scherp is. Die zal ik vanavond nog even hier neer zetten.
 

mink

Actieve deelnemer
6 jul 2021
397
174
Groene Hart
Fijn dat Makita zo snel reageert.

Alleen vind ik de inhoud wat tegenvallen.
* Dat de frees bestaat uit losse freesbladen dat was al duidelijk.
* Volgens mij kan het bovenste freesblad niet verwijderen als je de moer losdraait. Ik denk dat-ie dan slipt. Je kunt de moer beter vastdraaien... Maar ik denk dat hij het anders bedoelt dan dat het is opgeschreven.
* de diepteinstelling aanpassen lijkt me wel handig.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.158
1.956
Klein-Brabant, Vlaanderen
Fijn dat Makita zo snel reageert.

Alleen vind ik de inhoud wat tegenvallen.
* Dat de frees bestaat uit losse freesbladen dat was al duidelijk.
* Volgens mij kan het bovenste freesblad niet verwijderen als je de moer losdraait. Ik denk dat-ie dan slipt. Je kunt de moer beter vastdraaien... Maar ik denk dat hij het anders bedoelt dan dat het is opgeschreven.
* de diepteinstelling aanpassen lijkt me wel handig.
@mink
fijn dat je hier op inpikt !
vragen en antwoorden zijn op dit forum niet altijd gesynchroniseerd (niet op jou bedoeld), waardoor er verwarring enz kan ontstaan
ik had de vraag aan makita doorgespeeld om snel te schakelen
vermits draadjestarter @Erik701 mij had laten weten dat de vraag ondertussen beantwoord was, was dit draadje voor mij minstens aflopend
nog snel het antwoord van makita.nl geplaatst, en hier stopt mijn bijdrage
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

mark20v

Actieve deelnemer
3 jan 2016
315
73
Groningen
Leuk topic. Zelf het juiste antwoord beredeneren (zonder praktijkervaring met contra freesjes) voelt als dit soort testjes:

 
  • Leuk
Waarderingen: mink

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.