@Fluo zou je alsjeblieft willen ophouden met fotos plaatsen. Mijn bankrekening zegt alvast dankjewel. 

Dat zijn idd magneten, ik heb diezelfde aansluiting op al mijn machines geinstalleerd. Hier kan je zien hoe het in elkaar zit : Ken je de handige MagPort?@Fluo, welke aansluiting gebruik je voor je afzuiging? Zijn dat magneten?
Hallo Bjorn, mooi gemaakt! Maar maak je ze ook op bestelling? Ik wil er wel een paar bestellen! Mvg DirkNog een kleine update. Ik vond standaard de ruimte rond het zaagblad wat te groot, dus heb ik "zero clearance inserts" gemaakt en die doen hun werk prima
Bekijk bijlage 106598
Bekijk bijlage 106603
Bekijk bijlage 106600Bekijk bijlage 106601
Mag je zeker kopieren, anders zou ik het hiet niet neerzettenMooi gevonden! Die ga ik kopiëren als dat mag van je.
Hoe zitten de blokken in het alu profiel? Gewoon op klem?
Dat heb je idd bij eender welke aanslagSlim, maar moet je dan niet telkens de maataanduiding aanpassen op de afkortaanslag? Bijvoorbeeld als je wisselt tussen een rechte snede en een in verstek?
En Studiodara ondanks dit topic al een tijdje in de lucht is ben ik toch wel benieuwd of dit inderdaad naar alle tevredenheid is bevallen, zoals je stelt is de Hammer/Felder systeem wel erg duur en wellicht volstaat een groefzaag met meeneemgaten ook wel??,...zou mooi zijnHeb ik zojuist gedaan (voor wie er nog iets aan heeft, ook vraag in dit topic) en hier het antwoord :
Dan komt er € 14,18 excl. BTW bij.
Als de gaten Ø10mm met een steek van 60mm moeten zijn kun je deze toevoegen bij de groefzaag: https://rs-tools.nl/+2x-meeneemgaten
Ik ga deze eerst proberen voordat ik de dure Felder koop.
Helaas nog niet gekocht…En Studiodara ondanks dit topic al een tijdje in de lucht is ben ik toch wel benieuwd of dit inderdaad naar alle tevredenheid is bevallen, zoals je stelt is de Hammer/Felder systeem wel erg duur en wellicht volstaat een groefzaag met meeneemgaten ook wel??,...zou mooi zijn