Zoals al eerder benoemd; collega heeft jaren geleden deze begrotingsaanvraag gedaan en is goed gekeurd. Dan maar 'n nieuwe!
Allereerst: begroot is schijnbaar begroot. Als ik het niet opmaak aan waar de begroting voor is getekend ben ik het kwijt en kan ik de komende jaren fluiten naar zo'n pot.
Iemand doet zijn best voor een investeringsaanvraag. Die aanvraag duurt kennelijk een aantal jaar. Het is 'budget' van een school, dus geen eigen geld als ik je goed begrijp. Dat zou voor mij persoonlijk voelen als een grote verantwoordelijkheid en des te meer reden voor mij om extra goed te oriënteren.
Wat ik vervolgens niet goed begrijp: wat is het verschil tussen Eindhoven en Maastricht voor een bezoekje aan een enthousiasteling met veel productkennis? Beiden liggen slechts een uurtje uit elkaar. Misschien mis ik iets, maar het is toch een no brainer bij zo'n grote verantwoordelijkheid en investering om een uurtje extra te rijden als dat je helpt de juiste keuze te maken met andermans geld?L.N. had me inderdaad uitgenodigd te komen kijken bij de SCM, echter is Maastricht te ver rijden en betwijfel of ik dat goed gepraat krijg. Eindhoven is wel goed te doen, Kruikenstad hier.
Zal niet binnen een paar dagen tijd zijn, maar als je het goed vind ga ik er toch achterna of ik dan in ieder geval een bezoek bij jou kan in plannen!
Goed zo