keuze hulp gevraagd

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
had al gevonden dat bosch en mafell hetzelfde zijn , en één van het beste systeem hebben als je er twee aan elkaar zet .

dus heb ik een bosch fsn 1600 bestelt voor 79,49 , bij Conrad lijkt mij een mooie deal , moet je ook nog geen verzending betalen (y)
 
J

j1eke

Guest
had al gevonden dat bosch en mafell hetzelfde zijn , en één van het beste systeem hebben als je er twee aan elkaar zet .

dus heb ik een bosch fsn 1600 bestelt voor 79,49 , bij Conrad lijkt mij een mooie deal , moet je ook nog geen verzending betalen (y)
Bosch heb ik nooit gekoppeld, maar als het hetzelfde werkt als bij Mafell (die ze volgens mij maakt voor Bosch) dan is dat een heel mooi systeem, veel mooier dan bij een Festool/Makita-rail.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.110
2.615
Ik heb een lineaal van 3 meter, dan hoef ik niet te koppelen. Ik heb nog de oude lineaal van festo, met maar een koppelstuk. Daar moest je steeds eerst de koppelkanten van glad vijlen. daar was ik snel mee klaar.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.