Beste mensen , ik wil een nieuwe cirkelzaag kopen van 190 mm , zit met een dilema tussen de Bosch GKS 65 GCE en de Metabo KS 66 FS .
www.bosch-professional.com
www.metabo.com
Het voordeel van de bosch is dat die een regelbare snelheid heeft , wat nu voor mijn volgende klus het plaatsen van en zagen van sandwichpanelen een voordeel zou kunnen zijn . daar ik dan met het speciale blad hiervoor de snelheid laag kan houden , maar dit is maar een eenmalige klus en moet misschien 2 platen langs inkorten .
iemand met één of beide machine ervaringen ?
verder gebruik ik de machines als hobbyman voor thuis te klussen , dus zeker niet proffesioneel maar werkt graag met degelijk gereedschap

GKS 65 GCE Handcirkelzaag | Bosch Professional
GKS 65 GCE Handcirkelzagen | Hoge prestaties voor zaagsneden tot max. 65 mm dankzij de motor van 1800 W met Constant Electronic, Precieze zaagresultaten met compatibel Bosch geleiderailsysteem, Flexibel gebruik en verwerking van diverse materialen bij variabele toerentallen
KS 66 FS (601066500) Cirkelzaag | Metabo Elektrisch gereedschap. Metabo België
KS 66 FS (601066500) Cirkelzaag van Metabo – Kwalititatief hoogwaardig, betrouwbaar en duurzaam. Maak kennis met het professioneel elektrisch gereedschap van Metabo. Metabo België.
Het voordeel van de bosch is dat die een regelbare snelheid heeft , wat nu voor mijn volgende klus het plaatsen van en zagen van sandwichpanelen een voordeel zou kunnen zijn . daar ik dan met het speciale blad hiervoor de snelheid laag kan houden , maar dit is maar een eenmalige klus en moet misschien 2 platen langs inkorten .
iemand met één of beide machine ervaringen ?
verder gebruik ik de machines als hobbyman voor thuis te klussen , dus zeker niet proffesioneel maar werkt graag met degelijk gereedschap
Laatst bewerkt: