Idd van W30 en ja, niet goedkoop.Mooie zaag!!!!! neem aan van W30 heb een tijdje naar zijn zagen zitten koekeloeren op zijn website, mooie handgemaakte exemplaren precies zoals je het wilt hebben, ben benieuwd of ie ook heel goed zaagt gezien de prijs?,..... maar dat zal vast wel.
Mooie zaag!!!!! neem aan van W30 heb een tijdje naar zijn zagen zitten koekeloeren op zijn website, mooie handgemaakte exemplaren precies zoals je het wilt hebben, ben benieuwd of ie ook heel goed zaagt gezien de prijs?,..... maar dat zal vast wel.
Hij gaat nog net niet in de kluis, maar wordt zeker veilig opgeborgen voor grijpgrage handjes.Ja of je vrouw gebruikt hem in de tuin en laat hem vallen op het handvat.. O dan maak je toch gewoon een nieuwe.
Ik volg de "two Lawyers" op instagram, die is ook nog steeds druk aan het zagen maken. En zo kwam ik via het www ook Florip Toolworks tegen, die maakt bijna aan de lopende band zagen. Ik heb geen idee hoe die zitten qua prijs en daadwerkelijke beschikbaarheid.Ja dat zijn volgens mij de enigste zagen in het hogere segment die nu nog te koop is. LN is bijna nergens meer te koop en wanneer wel te koop is niet bekend. Wel een overweging om met mijn zagen aan de gang te gaan.
Het is wel een hele mooie zaag. Die prijs ben je snel vergeten,
Een set krijg ik hier niet door de commissie goedgekeurdHeb zelf een zwaluwstaart zaag van hem. Zaagt heel fijn. Nog niet hoeven slijpen maar dat wordt een uitdaging met die kleine tandjes.
Ik overweeg om een complete set zagen te bestellen.
Wilco ik ben er in 2013/2014 mee begonnen en toen waren de materiaalkosten 25 euro per zaag. Maar ja hout is goud en dat zware messing kost ook wel meer. Dan ben ik opgevoed met het verkopen met winst. Zelf had ik toen het idee om met 75 euro te beginnen.Ik volg de "two Lawyers" op instagram, die is ook nog steeds druk aan het zagen maken. En zo kwam ik via het www ook Florip Toolworks tegen, die maakt bijna aan de lopende band zagen. Ik heb geen idee hoe die zitten qua prijs en daadwerkelijke beschikbaarheid.
Wat is de prijsklasse van een Kluck zaag?![]()
Levenswijsheid van een bijna 68-jarige:Inderdaad de prijs ben je snel vergeten en zeker als hij zaagt als een speer!!! En wat de prijs betreft hij is in ieder geval goedkoper dan Bad Axe want die liggen helemaal in het hoge segment, je zou per ongeluk de verkeerde zaag uitlenen aan je onhandige buurman op een zaterdag morgen![]()