verkeerd gerekendWaarop baseer je dan die 10% korting?
10 % waardedaling / j geeft na 9 j 90 %
dus aan 10 % van de prijs krijgen
verkeerd gerekendWaarop baseer je dan die 10% korting?
Dit snijdt wel hout.Vraag ook eens na of er updates zijn geweest. Het kan best zo zijn dat in 9 jaar het typenummer niet veranderd is, maar dat er wel in die periode verbeteringen aan zijn gebracht. M.a.w. dat een 2026 machine beter is dan een 2017 machine. En zoek dan gelijk een een prijslijst van 2017 op.
Maakt niets uit. Op de factuur of nota staat verkoopdatum en hoogstwaarschijnlijk serienummer. Dus verkoopdatum is leidinggevendgarantie zal wel verlopen zijn
Ligt eraan wanneer auto op kenteken is gezet.@rolandvs
Ja en nee.
Hij heeft de machine gekocht en nog niet gebruikt.
Dealer heeft een set besteld voor de aanbiedings prijs.
Dus van korting is geen sprake in dit geval.
Had de koper het in de fysieke winkel kunnen zien? Geen flauw idee ik was er niet bij dus laat ik in het midden.
Maar als ik een nieuwe auto bij een dealer koop verwacht ik een nieuwe auto en niet 1 die al 7 jaar in de showroom staat.(tenzij dat zou afgesproken is)
Kenteken is 1 maar bouwjaar blijft het zelfde? een auto die 7 jaar stil staat word niet beter eerder slechter.Ligt eraan wanneer auto op kenteken is gezet.
Principe is hetzelfde.
Was misschien wel bekend want set had hij niet maar kon machine uit winkel pakken en set samenstellen.
Koffer is open geweest en machine heeft gebruiksporen.
Nee hij kon set niet uit voorraad leveren dus hij heeft set samengesteld ( hogere kosten)
Dus dat beschouw ik als goodwill.
Daarnaast ben ik het met je eens dat wij niet weten wat afspraken zijn geweest om meeste forums is het daarom ook not done om dit soort vragen te stellen
Om misverstanden te voorkomen en omdat afspraken tussen klant en verkoper is gemaakt.