Is Hammer Silent-POWER zijn geld waard?

TinoT

Actieve deelnemer
7 okt 2012
30
2
Heist-op-den-Berg (BE)
Net een mailtje gestuurd naar Dhr Thomas Gommeren.
Ik heb zelf een berekening gemaakt op basis van wat ik in de Felder folder heb gezien betreffende de A3 41 waar een monsterkorting wordt op gegeven. Dit even doorgerekend naar de 31, de Silent power schaafas en onderstel erbij gerekend en de onontbeerlijke afzuiging AF12 met 5 meter flexibele buis en snelkoppeling.
Ik heb erbij gezegd wat dit geheel me waard is en gevraagd om me met de nieuwe gegevens een nieuwe offerte op te stellen.
Ben nu effe benieuwd wat de reactie gaat zijn. Als alles uitdraait zoals ik het heb voorgesteld, zou ik een korting van ongeveer 485 euro. Nu maar afwachten wat het resultaat zal zijn. Gaan ze akkoord, dan heb ik een mooie korting bedongen. Lukt het niet, dan zal het voorlopig alleen de A3 31 zijn. In het najaar komt wel weer een nieuwe aanbieding en dan zien we wel weer.
Groeten,

Tino
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.