Heb deze week nog telefoon gekregen van Dhr Gommeren van Tema. Of ik de mail met de offerte goed heb aangekregen. Ineens een aangepaste offerte gevraagd met 2 verlengtafels van 40 en 3 beugels om deze aan te monteren.
Tegelijk gevraagd of de A3 26 beschikbaar is met een afzuigopening van 120, wat negatief werd beantwoord. Het was niet mogelijk om de opening van de 31 te hebben op de 26. Dan maar de reductie gevraagd, waarop men mij een bocht aanraadde want dat is makkelijker bij ombouw van vlakken naar vandikte. Maar volgens de offerte die ik hier nu voor me heb, is die bocht enkel aansluitbaar op een opening van 120.
Heb wel ineens gevraagd of ze me enkele reservezakken voor de afzuiging konden geven. Kost natuurlijk 2x niets maar als je het niet vraagt heb je ook niets. De offerte komt ondertussen al op een 3951 euro uit btwi.
Zou ik nog durven vragen of ze me de reductie er nog kunnen bijgeven? Een nee heb ik al, een ja kan ik krijgen

.
Wat betreft de uitstel die ik gevraagd heb voor de productie, deze is mogelijk tot 12 maanden. Ik moet alleen een 8-tal weken op voorhand weten te zeggen wanneer ik'm wil hebben. (Na betaling van een voorschot natuurlijk).
De nieuwe offerte bevat dus de A3 26 met Silent power schaafas, 2 verlengtafels van 400mm, 3 beugels om deze tafels te monteren, een rijinrichting met de hefboom, een afzuiging AF12 op 230v, 4m flexibele buis, klemmen, een bocht en een set reservezakken.
Wel spijtig dat ik er een reductie moet tussen plaatsen.
Groeten,
Tino