mogen we een detail van dat gat + dopje ?gat in zijkant dichtmaken met dopje of tape. Dopje kan ik voor je 3dprinten)
dank
mogen we een detail van dat gat + dopje ?gat in zijkant dichtmaken met dopje of tape. Dopje kan ik voor je 3dprinten)
Hallo Allen, ik Ben van plan om over te gaan van. Een festool ts 60 kebq gebruik iik nu, met kabel, ja. Fantastiche machine, echt. Maar ik wil graag een accu machine. Echter, de festool machines op accu zijn zeer prijzig, rond de 1100 incl. Accus. Makita heeft ook invalzagen 36 V. Ik gebruik heel veel machines van Makita op het 18v platform. Ik zou graag meningen en ervaringen horen. Wie kan me raad geven?en nee ik gebruik het niet als een prof, iedere dag, maw goede machines voor een redelijke prijz
Het cas systeem wellicht vallen redelijk veel merken onder alleen niet voor hout of dhzWat je zegt over de intentie klopt. Metabo was de eerste die dit beloofde. Door technische ontwikkelingen moesten ze hier al een keer van afstappen.(lang geleden) Ik heb zelf al 17 jaar het 18v milwaukee accu systeem. Techniek blijft vooruit gaan. Als de nieuwe techniek een ander accusysteem vereist dan stopt het oude. Misschien niet meteen maar een leverancier verkoopt liever nieuw. Ik hoop dat een accu eens op alle machines gaat passen met een lader. (EU?)
mijn invalzaag van makita draait op 2x18Makita heeft ook machine met 2x18volt accus overigens
Ik heb vorig jaar twee extra accu's voor Makita gekocht bij 123 accu's (die hebben wel een laadindicatie), maar ik heb het gevoel dat ze minder lang meegaan dan de originele Makita. 5 Ah zou 5 Ah moeten zijn, ongeacht merk of fabrikant, maar mijn gevoel zegt anders.ik heb een aantal namaak accus van 123accu.nl. voor zowel Makita als Festool. Beiden hebben geen lampjes om te zien hoe vol/leeg ze zijn. De festools werken (helaas, wist ik van te voren niet) alleen in mijn TID 18. De namaak-Makita's zijn gewoon goed, passen goed op de machines.
Voor de meeste houtbewerkers alleen metabo en mafell en dan alleen 18VHet cas systeem wellicht vallen redelijk veel merken onder alleen niet voor hout of dhz
Is!Neigt ook naar koppelverkoop