Indeling bus.

Mr. Yellow

Actieve deelnemer
17 mrt 2014
43
0
Erg mooie inrichting, erg netjes. Die toughboxen, hangen die aan bijgeleverde beugels aan de wand? Dan is het met die boxen erg makkelijk een lichtgewicht businrichting te maken of zie ik dat verkeerd. Je hoeft dan niet allemaal schappen te maken waar ze op staan?

offtopic: is zo'n fubar makkelijk?

Die Toughboxen hangen aan zgn. brackets. Ik heb het systeem van de ToughSystem Carrier (trolley) eigenlijk toegepast in de inrichting.
Zie onderstaande video. Die brackets kan je per set van 2 kopen om zo meer koffers op de trolley te transporteren.
Ik heb die brackets aan aluminium buizen gemonteerd van dezelfde afmeting als de trolley. Enkel wat langer.

IMG_0983.JPG


Het voordeel is dat je het makkelijk aan kan passen als je de indeling van de koffers gaat veranderen door aanschaf van nieuw / ander gereedschap.
Veel beter dan schappen. Lichter ook, want met schappen heb je ook weer staanders nodig.
Nu klik je ze er zo op en zitten ze vast. De brackets kunnen een koffer met een gewicht tot 60kg dragen, dus meer dan voldoende.

Die Fubar III is eigenlijk gewoon een sloophamer en koevoet in één. Ligt goed in de hand. Fijn tooltje. Helaas wel weer zo'n ding wat ze in Nederland niet verkopen. Heb deze uit Duitsland.
Waarschijnlijk ook handig als je zombies tegenkomt ;)


 

MarcelHeiboer

Nieuw lid
29 sep 2013
7
0
Even een vraag ik heb zoals onderstaand te zien een idee gemaakt voor een inbouw nu is mij vraag de legplanken rechts heb ik aan de achterzijde niet verstevigd is dit wel nodig of niet? ik hoor graag voor advies en tips 2.jpg1.jpg3.jpg5.jpg4.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.