Ben erg geïnteresseerd hoe jij de Ducomat buizen hebt gemonteerd aan je Supercell en hoe je de overloop naar de machines hebt gemaakt. Ik heb een Hammer A3-31 vlakvandikte en een Hammer N4400 lintzaag. Deze hebben beide een afzuigdiameter van 120 mm. De Supercell 4". Je hebt Ducomat van 100 mm. Kun je de overgangen in diameter (met foto'sIk heb gladde buizen toegepast, van Ducomat. Die hebben ook dikkere wanden, dat wordt wel geadviseerd. Hetzelfde geldt voor de flexibele slang, wat mee komt is veel dikker/stugger. Een dunnere flexibele slang krimpt volledig in elkaar. Maar voor korte stukken tussen aansluiting wand en machine gaat het prima.
Alles 100mm.
Ben er benieuwd of je ook gekeken hebt naar een Laguna systeem (bijvoorbeeld cflux 1 of pflux 1) want zelf ook al tijd naar systeem aan het kijken waardoor ik meerdere systemen in 1 kan integreren, grote hvlp en bijvoorbeeld vast Festool die onder kapex staat om naar alles 1 afzuiger te gaan.De kogel is eindelijk door de kerk. Deze week heeft de winkel de Oneida Supercell wall model binnen gekregen, die @avos ook heeft. A.s. vrijdag wordt hij bezorgd. Ben erg benieuwd
Ben erg geïnteresseerd hoe jij de Ducomat buizen hebt gemonteerd aan je Supercell en hoe je de overloop naar de machines hebt gemaakt. Ik heb een Hammer A3-31 vlakvandikte en een Hammer N4400 lintzaag. Deze hebben beide een afzuigdiameter van 120 mm. De Supercell 4". Je hebt Ducomat van 100 mm. Kun je de overgangen in diameter (met foto's) toelichten hoe je dat hebt gedaan? Zou ik zeer waarderen
![]()
Ben er benieuwd of je ook gekeken hebt naar een Laguna systeem (bijvoorbeeld cflux 1 of pflux 1) want zelf ook al tijd naar systeem aan het kijken waardoor ik meerdere systemen in 1 kan integreren, grote hvlp en bijvoorbeeld vast Festool die onder kapex staat om naar alles 1 afzuiger te gaan.
Zal voor schuren, handfrees, invalzaag altijd nog Festool zuiger pakken maar rest van werk wil ik 1 vast oplossing.
Zie dat supercell wel echt stuk duurdere is tov Laguna maar snap hem wel voornamelijk met zuigkracht en footprint maar hoor graag welke afwegingen jij maakte e.d.
Bedankt alvast![]()